سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 29, 2018
18:47 شنبه، 7ام مهرماه 1397
کد خبر: 94197

قدرت کامل نسل جدید Ryzen را با مادربردهای B450 ایسوس

با معرفی چیپ ست میانرده B450 توسط شرکت AMD، ایسوس بزرگترین شریک تجاری این کمپانی در حوزه تولید مادربرد در جهان، کامل ترین سری مادربردهای سازگار با این پلتفرم را معرفی کرد. با توجه به قیمت این رده و کارایی عالی آن، ایسوس برای همه سری های ROG STRIX، TUF Gaming و Prime مدل های متعددی را برای همه نوع سبک کاربری فراهم کرده است.
 
ROG STRIX، بازی تا بی نهایت
 
دردنیای سخت افزار نام و سبک طراحی ROG به عنوان الگویی برای گیمینگ باب شده است. ایسوس با استفاده از ترکیب ROG و STRIX، ویژگی های گیمینگ از رده بالاترین های خود را با قیمتی مناسب در اختیار گیمر ها قرار داده است. ظاهر لوکس و زیبا، سخت افزار کارآمد به همراه نرم افزار های متعدد گیمینگ از خصیصه این سری از مادربردهای ایسوس است.
 
دو مدل شاخص این سری مادربردهای ROG STRIX B450-F Gaming و ROG STRIX B450-I Gaming است به ترتیب در دو فرم فاکتور محبوب ATX و mini-ITX طراحی شده اند. ROG STRIX B450-I Gaming با ابعاد کوچک خود دنیایی از امکانات کارآمد نظیر رابط بی سیم شبکه پرسرعت دوباند 802.11ac و کارت صوتی قدرتمند کمبو با M.2 و نورپردازی زیبای AuraSync بهترین گزینه برای اسمبل سیستم های جمع و جور است.
 
ROG STRIX B450-F Gaming برخلاف مدل قبلی، محیطی پهناور برای اسمبل های بزرگ و استفاده از چینش های چند کارت گرافیک برای شما آمده به خدمت است. خنک سازی بینظیر، قطعات با کیفیت مدار تغذیه، اسلات های PCIe 3.0 M.2 و نورپردازی AuraSync، ترکیبی کامل برای اسمبل کیس های سری تاور را برای شما در درسترس می گذارد.
 
TUF Gaming، سرباز جدید در ارتش Ryzen
 
مادربرد برای گیمرها مانند یک سرمایه اندوخته است و ممکن است چند نسل یک بار پلتفرم را ارتقا دهند و از طرفی هم ممکن است برای همه امکان تهیه مادربردهای گیمینگ واقعی از لحاظ مالی مهیا نباشد. به همین منظور، ایسوس جانسخت ترین های خود را با ویژگی های گیمینگ برای گیمرهای با بودجه محدود تولید کرده است. این مادربردها علاوه بر داشتن قطعات با طول عمر بسیار طولانی و رفع نیاز های واقعی گیمینگ مانند کارت صدای قدرتمند، ظاهر جذاب و کارایی عالی، قیمتی بسیار مناسب داشته و گیمرها مجبور به خرید مادربردهای غیرگیمینگ ارزانقیمیت نیستند. فراتر از مادربرد، ایسوس با همکاری شرکای بزرگ معتبر دیگر قطعاتی کارآمد با ظاهر TUF Gaming تحت عنوان TUF Gaming Alliance برپا کرده است. با قدرت ایسوس در دنیای سخت افزار و علاقه گیمرها به این برند، پروژه TUF Gaming Alliance بسیاری از برندهای معرف تولید کننده سخت افزار را دربرگرفته و به سادگی می توانید سیستم گیمینگ خود را با قطعاتی با ظاهر یکسان اسمبل کنید.
 
شاهکار سری TUF Gaming با چیپست B450، مادربردهای TUF B450-Plus Gaming و  TUF B450M-Plus Gamingهستند که همه اجزای آن از ماسفت ها، چوک ها و خازن ها تا سایر قطعات تشکیل دهنده روی مادربرد با گواهی استاندارد نظامی واقعی و قابل استناد (برخلاف سایر برند های مدعی این استاندارد) عرضه می شوند! دو فرم فاکتور micro-ATX و ATX با همراهی سخت افزار قدرتمند و کارت صدای DTS  هشت کاناله از ویژگی این مادربردها است.
 
Prime- زمان مناسب برای ارتقاء یه یک Ryzen قدرتمند
 
سری Prime، به طور کامل از بخش گیمینگ جداست و پیشنهاد ایسوس استفاده از آن به منظور کارهای روزمره و کسب کار یا مصارف تجاری است. پرچمدار چیپست B450 در سری Prime، مادربرد Prime B450-Plus است که با دارا بودن امکانات متعدد نظیر Fan Xpert 4 Core، 5X Protection III safeguards، کارت صوتی premium 8-Channel HD و نورپردازی AuraSync، تمامی نیازهای مرتبط به کسب و کار شما را پوشش داده و پرستیژ کارتان را نیز به بهترین شکل ممکن حفظ می کند.
 
ممکن است برای کسب و کار نیاز به مادربردی ارزانتر داشته باشید! ایسوس این وجه کار را نیز در نظرگرفته و با فرم فاکتور micro-ATX مدل های Prime B450M-A  و  B450M-Kرا در دسترس قرار داده است. ایسوس برخلاف سایرین به منظور کاهش هزینه از کیفیت قطعات کم نمی کند و در این دو مادربرد نیز ویژگی های کلیدی و مهم نظیر Fan Expert، 5X Protection III  و  DIGI+ VRMبه همراه راهکار حفاظتی همیشگی خود را گنجانیده تا خیالتان از بابت پایداری در کسب و کار راحت باشد.
 
سری جدید مادربردهای AMD هم اکنون در کشور با گارانتی خوشنام توزیع کننده رسمی مادربردهای سری AMD ماتریس، هم اکنون در دسترس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.