تلفن همراه

گوشی

September 29, 2018
19:22 شنبه، 7ام مهرماه 1397
کد خبر: 94210

نسخه جوانان MI 8 شیائومی با قیمت ۱۳۹۹ یوان به طور رسمی رونمایی شد

در کنفرانس رونمایی محصولات جدید، شیائومی گوشی Mi 8 Youth Edition را به صورت رسمی رونمایی کرد. همانطور که شرکت اعلام کرد، نسخه جوانان Mi 8 شیائومی دارای سه ویژگی برجسته است: ظاهری شیک‌تر، پیکربندی‌ای نزدیک به مدل پرچمدار‌ و نسبت قیمت/عملکرد بهتر.
 
در مقایسه با آیفون XR تازه رونمایی شده، که نیم حاشیه‌ای ۳۵٫۲ میلی‌متری دارد، قطعه نیم‌ حاشیه نسخه جوانان Mi 8 شیائومی ۱۹٫۴ میلی‌متر می‌باشد، در حالی که حاشیه آن باریکتر و فقط ۱٫۹۵ میلی‌متر است و بدنه نیز باریکتر و ۷٫۵ میلی‌متر می‌باشد.
 
 
همچنین این اولین گوشی هوشمند شیائومی با پانل پشتی سایه‌دار است. طراحی آن توسط آثار امپرسیونیست Claude Monet الهام گرفته شده است. از مدل‌ سایه دار دو گزینه رنگی آبی رویایی و طلایی Twilight وجود دارد. با این حال، نسخه جوانان Mi 8 شیائومی در نوع خاکستری پررنگ (یکنواخت) نیز می‌آید.
 
 
این گوشی از همان فرآیند vaccum nano-sputtering ای که گوشی‌های پرچمداری مانند Huawei P20 از آن استفاده می‌کند، بهره برده است. این فرآیند یک اثر آینه‌ای بر روی شیشه بوجود می‌آورد.
 
در جلو، این گوشی دارای دوربینی ۲۴ مگاپیکسلی (سونی IMX576) است که بالاترین دوربین سلفی‌ای است که از AI پشتیبانی می‌کند. این دوربین شامل گزینه‌های متعددی از جمله حالت پرتره AI، دوربین صحنه AI، زیبایی میکاپ AI، زیبایی ویدیویی AI و HDR خودکار می‌باشد.
 
 
نسخه جوانان Mi 8 شیائومی با یک صفحه نمایش کامل ۶٫۲۶ اینچی، یک پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ AIE، باتری ۳۳۵۰mAh با پشتیبانی از شارژ سریع QC3.0 و یک دوربین پشتی ۱۲MP (اندازه پیکسل ۱٫۴ میکرومتر، فوکوس دو هسته‌ای، دیافراگم f / 1.9) که همراه با سنسور ثانویه ۵ مگاپیکسلی است، همراه می‌باشد. سنسور دوم با آنچه که در نسخه اصلی Mi 8 است، یکسان می‌باشد. این گوشی یک مزیت ۱۲ تا ۰ نسبت به Huawei P20 در تشخیص صحنه AI دارد. البته این گوشی از دستیار صوتی Xiao AI نیز پشتیبانی می‌کند.
 
ورژن ۴+۶۴GB نسخه جوانان Mi 8 شیائومی ۱۳۹۹ یوان (۲۰۴ دلار)، نسخه ۶ + ۶۴ گیگابایتی آن ۱۶۹۹ یوان (۲۴۸ دلار) و نسخه ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی آن ۱۹۹۹ یوان (۲۹۱ دلار) قیمت دارد. فروش این گوشی از ۲۵ سپتامبر آغاز خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.