اپراتورها

تلفن همراه

October 1, 2018
20:06 دوشنبه، 9ام مهرماه 1397
کد خبر: 94274

حضور رایتل در نوزدهمین نمایشگاه ایران تلکام با ارایه آخرین راهکارهای نوین ارتباطی

رایتل با ارایه آخرین فناوری های نوین ارتباطی و معرفی سرویس های جدید، میزبان بازدید‌کنندگان نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام است.
به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور به عنوان همراه هوشمند مشترکین تلفن همراه کشور، با شعار «هوشمندانه زندگی کن»، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام 2018)، به معرفی آخرین خدمات، دستاوردها و راهکارهای نوین ارتباطی خود می پردازد.
بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت 9 الی 17 روزهای چهارشنبه 11 تا شنبه 14 مهر ماه 1397، با مراجعه به فضاهای اختصاصی رایتل در فضای داخل و فضاهای باز سالن‌های 8 و 9 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، علاوه بر آشنایی با آخرین خدمات و دستاوردهای این شرکت از جمله اینترنت اشیاء، واقعیت مجازی، زندگی هوشمند، راهکارهای سازمانی، خدمات دیجیتال و…، از هدایا و تخفیف‌های ویژه این اپراتور بهره‌مند شوند.
واگذاری سیم‌کارت اعتباری رایگان، واگذاری سیم‌کارت دائمی 0920 همسان به دارندگان سایر سیم کارت‌های دائمی، برگزاری مسابقه اینستاگرامی، قرعه کشی و اهدای جوایز ارزشمند به صورت روزانه به مشترکین بازدیدکننده از غرفه رایتل، فروش بسته های مصرفی منتخب تخفیف دار و همچنین تعویض رایگان سیم کارت، از جمله برنامه های جانبی رایتل در نوزدهمین نمایشگاه ایران تلکام است.
گفتنی است رایتل در « اتاق خبر» مجموعه نمایشگاهی خود شرایط میزبانی، تعامل و پاسخگویی به اصحاب رسانه را فراهم کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.