اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

October 3, 2018
20:55 چهارشنبه، 11ام مهرماه 1397
کد خبر: 94313

وزیر ارتباطات: رایتل در برابر افزایش و گرانی تعرفه‌ها مقاومت کرده است

 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه ایران تلکام با اشاره به افزایش تعرفه اپراتورهای تلفن همراه از رایتل به عنوان اپراتوری که در برابر گرانی مقاومت کرده است نام برد.
 
 
به گزارش روابط عمومی رایتل، نوزدهمین نمایشگاه ایران تلکام صبح امروز چهارشنبه 11 مهرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی، دبیر سندیکای صنعت مخابرات، معاونان وزارت فاوا و مدیران ارشد اپراتورها و فعالان این حوزه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرد.‌
 
مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم درباره میزان دستیابی به اهداف تعیین شده در سال گذشته سخن گفت و به تشریح مسایل و مشکلات پیشرو در این صنعت پرداخت.
 
وزیر جوان دولت دوازدهم در ادامه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش اخیر تعرفه اپراتورها گفت: افزایش صورت گرفته در چهارچوب تعرفه تعیین شده برای اپراتورهای تلفن همراه بوده است با این وجود اپراتور سوم در برابر این افزایش تعرفه مقاومت کرده است.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه با حضور در غرفه رایتل از آخرین خدمات، طرح‌ها و سرویس‌های رایتل دیدن کرد. وی در این بازدید از آخرین دستاوردهای رایتل با بهره‌گیری از هوش مصنوعی در راه‌اندازی شهر هوشمند، خانه هوشمند و سایر تلاش‌های این اپراتور بازدید و قابلیت‌های آن را بررسی کرد.
 
وی همچنین خواستار پیشرفت سریع‌ تر طرح حذف دفترچه تامین اجتماعی و جایگزینی آن با سیم‌کارت شد و همچنین بر هوشمندسازی خدمات تامین اجتماعی تاکید کرد.
 
در پایان این بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش رایتل در جهت همگامی و رشد با آخرین تکنولوژی روز تقدیر و تشکر کرد.
 
نوزدهمین نمایشگاه ایران تلکام که از امروز کار خود را آغاز کرده است تا شنبه ۱۴ مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار است و بازدیدکنندگان میتوانند از ساعت ۹ تا ۱۷ همه روزه از فضاهای اختصاصی رایتل در داخل و خارج سالنهای ۸ و ۹ این نمایشگاه از آخرین دستاوردها، خدمات و راهکارهای نوین ارتباطی این اپراتور دیدن کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.