اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

October 8, 2018
14:53 دوشنبه، 16ام مهرماه 1397
کد خبر: 94450

تخفیف 50 درصدی شرکت های خلاق برای حضور در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

با برپایی پاویون ایران ساخت در دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از حضور شرکت های خلاق در این رویداد با تخفیف 50 درصدی حمایت می شود.
 
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه های دیجیتال از تاریخ 10 الی 15 آبان ماه در ۹ بخش اصلی و ۷ پاویون با حضور ناشران دیجیتال داخلی، تولیدکنندگان بازی های رایانه ای، استارتاپ ها و کشورهای عضو سازمان اکو در مصلای تهران برگزار می شود.
بخش های پایگاه های اینترنتی، نرم افزارهای تلفن همراه، محتوای دیجیتال، فناوری و دانش دیجیتال، بازی و هنرهای دیجیتال، شبکه های اجتماعی، کسب وکارهای نوپا، کودک و فضای مجازی  و بخش بین الملل، از جمله بخش های اصلی این نمایشگاه است. در این رویداد همچنین پاویونی با عنوان «ایران ساخت» برپا خواهد شد. این پاویون با چهار هدف و مأموریت تشکیل می شود. مأموریت نخست این پاویون به جهت شعار امسال حمایت از کالای ایرانی، تولید ملی، کالا و خدمات دانش بنیان خلاق و نوآور است.
پیرو پاویون ایران ساخت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، شرکت های خلاق می توانند با تخفیف 50 درصدی (تا سقف 20 میلیون ریال) برای اخذ غرفه برای حضور در این نمایشگاه تا تاریخ 19 مهرماه، اقدام به ثبت نام کنند. مبلغ تخفیف ویژه شرکت های خلاق، پس از حضور و با ارایه مدارک حضور در نمایشگاه، به آنها پرداخت می شود. فعالان شرکت های خلاق  برای بهره مندی از تخفیف در نظر گرفته شده در ثبت نام دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، می توانند به پایگاه ثبت نام در نمایشگاه  به آدرس saramad.ir مراجعه کنند.
نمایشگاه رسانه های دیجیتال به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه ایران در حوزه محتوای فضای مجازی است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با رسالت حمایت و هدایت جریان تولید و نشر محتوای فضای مجازی و مشارکت بخش خصوصی و با حضور برترین تولیدکنندگان و ناشران محتوا و ارایه دهندگان خدمات محتوایی حوزه رسانه های دیجیتال در تهران برگزار می شود.
ارتقای اقتصاد محتوا بالاخص اقتصاد فرهنگ و هنر با استفاده از بسترهای فناوری اطلاعات هدف اصلی این نمایشگاه است. رونق بخشی ارتباط تجاری کسب و کارها با یکدیگر و هم افزایی فعالان رسانه های دیجیتال و ارتباط مؤثر تولیدکنندگان محتوا از ویژگی های متمایز نمایشگاه رسانه های دیجیتال است. تسهیل گران، سرمایه گذاران، صاحبان محتوا و بسترهای خدماتی حوزه رسانه های دیجیتال می توانند از امکان حضور در نمایشگاه برای پیشبرد اهداف تجاری خود استفاده کنند. نمایشگاه رسانه های دیجیتال تاکنون 7 دوره در مصلای تهران، 3 دوره در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران و یک دوره در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.