اینترنت و شبکه

رگولاتوری

فناوری اطلاعات

October 12, 2018
14:17 جمعه، 20ام مهرماه 1397
کد خبر: 94533

با حکم وزیر ارتباطات؛ مهدی محمدی عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات شد/رئیس جدید سازمان IT ایران این هفته معرفی می‌شود

 
محمد جواد آذری جهرمی طی حکمی، مهدی محمدی را به عنوان عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب و جایگزین سید احمد طباطبایی کرد.
 
mehdi mohammadi.jpg
 
مهدی محمدی عضو هیات علمی دانشگاه تهران است و دکترای مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی دارد . ریاست مرکز پژوهش های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، ریاست کمیته علمی و هماهنگ‌کننده تدوین گزارش بین‌المللی سیاست‌گذاری علم، فناوری و نوآوری ایران با همکاری کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل (UNCTAD) و عضویت در کمیته علمی پروژه مشترک اتحادیه اروپا در زمینه تبادل تجربیات سیاست‌گذاری علم و فناوری و نوآوری در کشورهای حاشیه دریای مدیترانه (Med-Spring/MERID) از جمله سوابق علمی و بین المللی وی محسوب می شود.
 
مدیر کل نوآوری و تجاری سازی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، دبیری کمیته متنوع سازی اکوسیستم استارتاپی کشور در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ریاست دبیرخانه پیمایش نوآوری ملی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دیگر سوابق اجرایی مهدی محمدی محسوب می شود.
 
روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران میگوید پیش از این، دکتر سید احمد طباطبایی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران بود که در سال های گذشته پشتیبان فعالیت‌های سازمان بود و با راهبری موضوعات مختلف ، زمینه ساز ارتقاء جایگاه سازمانی را فراهم آورد .  از جمله سمت های مدیریتی سید احمد طباطبایی از بدو تاسیس شرکت فناوری اطلاعات ایران، می توان به عضو هیات مدیره و قائم مقام شرکت ، معاون مدیرعامل و همچنین سرپرستی پایگاه بسیج سازمان فناوری اطلاعات ایران ، جانشین شورای فرهنگی  و رئیس شعبه بدوی شماره 4 رسیدگی به تخلفات کارکنان سازمان های تابعه وزارت ارتباطات و فناروی اطلاعات اشاره کرد.
 
به گزارش ایستنا پس از آنکه محمدجواد آذری جهرمی هفته گذشته و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران تلکام 2018 در خصوص اجرای قانون جدید بازنشستگی گفت: "تنها یکی از معاونان من مشمول قانون بازنشستگان می شوند و بر این اساس دکتر رسول سرائیان که تاکنون ریاست سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر را به عهده داشت، از امروز از این سمت کنار گذاشته شده است و حکم رئیس جدید به زودی اعلام می شود و دو هفته زمان است تا این حکم اجرا شود"؛ شنیده های خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) حاکی از آن است که طی هفته آینده، حکم انتصاب یکی از اعضای غیرموظف فعلی هییت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، بعنوان رئیس این سازمان رسما اعلام و طی مراسمی از خدمات دکتر سرائیان تقدیر خواهد شد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.