تلفن همراه

سخت‌افزار

گجت

October 12, 2018
16:08 جمعه، 20ام مهرماه 1397
کد خبر: 94568

دوربینی سوار بر موشک‌های دوران کودکی

 
شرکت Insta360 مدل جدیدی از دوربین‌های خود را معرفی کرده است که تصاویر را به صورت ۳۶۰ درجه و با بالاترین کیفیت ضبط می‌کند و می‌توان آن را مثل موشک‌های کاغذی پرتاب کرد تا تصاویر فوق‌العاده‌ای شکار شود.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، شرکت "اینستا۳۶۰" از مدل جدید دوربین واقعیت افزوده خود موسوم به "One X" رونمایی کرده است که یک دوربین همه چیز تمام است.
 
 
این دوربین دارای امکانات کاملی نظیر تصویربرداری ۳۶۰ درجه با کیفیت تا ۵.۷K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، تصویربرداری آهسته (۵۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 4K و ۱۰۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 3K)، تثبیت حرکت همه جانبه، لنزهای دید عریض، تصویربرداری HDR، خوش دستی، کاربری آسان و غیره است.
 
 
شاید برای اغلب کاربران، کیفیت 4K هم زیاد باشد، اما وقتی صحبت از تصویربرداری ۳۶۰ درجه است، تمام پیکسل‌ها اهمیت پیدا می‌کنند و بالا بردن وضوح به هر چه بهتر شدن خروجی کمک می‌کند.
 
این دوربین همچنین دارای حسگرهای داخلی است که می‌تواند حرکات فیزیکی و چرخش را تشخیص دهد و ردیابی کند تا فیلم بی نقصی گرفته شود.
 
 
دوربین One X دارای GPS است و وای-فای پرسرعت است که با استفاده از این قابلیت می‌توان تصاویر را به صورت زنده روی گوشی موبایل یا دستگاه‌های دیگر مشاهده کرد.
 
این دوربین را حتی زیر آب هم می‌توان استفاده کرد و تا عمق پنج متر، ضد آب است. البته برای بردن تا عمق ۳۰ متری می‌توان از قاب مخصوص آن استفاده کرد.
 
 
اما شاید جذاب‌ترین ویژگی این دوربین جدید، قابلیت پرتاب کردن آن مانند یک دارت باشد که مناظر فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند. این دوربین را می‌توان برای گرفتن تصاویر آهسته از اشیا و افراد در حال حرکت، مثل یک دارت پرتاب کرد.
 
 
ارزش این دوربین ۳۹۹ دلار است و قاب قابل پرتاب این دوربین ۳۰ دلار قیمت دارد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.