تلفن همراه

گجت

October 12, 2018
16:11 جمعه، 20ام مهرماه 1397
کد خبر: 94569

مونوپادها را دور بریزید!

 
شرکتی به نام "اوپی"(OPPY) یک دوربین دوگانه منعطف تولید کرده است که نیاز به مونوپاد و دیگر تجهیزات عکسبرداری را رفع کرده است و قابلیت تصویربرداری با کیفیت 4K را دارد.
 
 
به گزارش ایسنا و به نقل از تک‌کرانچ، در زمانی که ما بیشتر از همیشه به دنیای دیجیتال متصل هستیم، توانایی اشتراک عکس‌ها بخش مهمی در ارتباطات ما است.
 
در حالی که همه ما گوشی‌های هوشمند را در کنار خود داریم که قادر به گرفتن عکس‌های خوبی هستند، اما آنها به دلیل عمر کم باتری و شکننده بودن، همیشه کارایی لازم را ندارند.
 
 
اینجاست که پای دوربین‌هایی نظیر "اوپی" به ثبت لحظات ما باز می‌شود. اوپی یک دوربین 4K است که روی یک میله قابل انعطاف نصب شده است و می‌توان آن را با خود به هر جایی برد.
 
اوپی مانند دیگر دوربین‌های شبیه به خود، نیازی به لوازم جانبی ندارد. طراحی انعطاف‌پذیر و منحصر به فرد آن به معنای آن است که می‌توان از آن به عنوان مونوپاد نیز استفاده کرد یا با میله منعطف آن، حالت سه پایه را درست کرد.
 
انعطاف‌پذیری اوپی به این معنی است که شما می‌توانید عکاسی را از هر زاویه دلخواه انجام دهید.
 
 
میله انعطاف‌پذیر اوپی اجازه می‌دهد تا آن را روی لباس‌ها یا تجهیزات ورزشی خود و یا بر روی دیوار یا هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، وصل کنید.
 
اوپی که شبیه یکی از شخصیت‌های معروف کارتونی به نام Wall-E است، از دو چشم برای ثبت لحظات خاص کاربران استفاده می‌کند.
 
 
اوپی عکس‌ها و ویدئوها را با وضوح فوق‌العاده 4K ضبط می‌کند.
 
این دوربین قابلیت ضبط تصاویر را در حالت‌های عکس، ویدئو، تایم لپس، حرکت آهسته و گیف دارد و به یک برنامه در گوشی هوشمند شما متصل می‌شود، بنابراین شما می‌توانید عکس‌ها و ویدئوها را به سرعت با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
 
طراحی اوپی آن را در مقابل پاشش آب مقاوم کرده است.
 
 
اوپی دارای یک باتری لیتیومی است که با یک بار شارژ، تقریبا یک روز کامل جواب می‌دهد.
 
تصاویر بر روی یک کارت مینی SD ذخیره می‌شود که می‌تواند کارت‌های حافظه 16، 32 یا 64 گیگابایت را پشتیبانی کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.