اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

October 13, 2018
11:50 شنبه، 21ام مهرماه 1397
کد خبر: 94587

امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ناظمی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات منصوب کرد.
 
Nazemi.jpg
 
با بازنشستگی رسول سراییان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی ناظمی اشنی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی امیر ناظمی اشنی را به عنوان معاون وزیر و رییس جدید سازمان فناوری اطلاعات منصوب کرد.
در حکمی که به همین منظور از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صادر شده، آمده است:
با عنایت به ابلاغ قانون جدید ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و نظر به مشمولیت قانون مذکور برای جناب آقای دکتر سرائیان، ضمن تشکر از تلاش های ارزشمند ایشان برای تغییر استراتژی سازمان به عنوان یک سازمان توسعه ای به جای یک سازمان پروژه گرا و تقویت بخش خصوصی به ویژه کسب و کارهای نوپای دیجیتالی، توسعه زیرساخت های دولت الکترونیک و شتاب بخشی به ارایه خدمات دولت الکترونیکی و پیشبرد اهداف سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات با کمک بخش خصوصی و همه ذینفعان، باتوجه به  تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، به موجب این حکم جناب عالی را به سمت «معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات» منصوب می نمایم.
امیر ناظمی اشنی دارای دکتری مدیریت فناوری از دانشگاه علامه طباطبایی است و مدیریت گروه آینده اندیشی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور را برعهده داشت و علاوه بر آن مجری پروژه نقشه راه خدمات بانکداری جامع، مدیر روش شناسی پروژه نقشه راه صنایع الکترونیک مخابرات ایران و مدیر روش شناسی طرح نقشه راهبردی توسعه امنیت فضای تبادل اطلاعات کشور را در رزومه کاری خود دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.