تلفن همراه

گوشی

October 20, 2018
13:33 شنبه، 28ام مهرماه 1397
کد خبر: 94792

نوکیا گوشی ارزان قیمت عرضه کرد

نوکیا گوشی نسبتا ارزان قیمت جدیدی به نام ایکس ۷ را عرضه کرده که در مرحله اول در کشور چین عرضه می شود و مجهز به نمایشگری ۶.۲ اینچی است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، این گوشی که احتمالا در خارج از چین با عنوان نوکیا ۷.۱ پلاس توزیع می شود حدود ۲۴۵ دلار قیمت خواهد داشت.

دقت نمایشگر ال سی دی این گوشی ۱۰۸۰ پیکسل است. پردازنده مرکزی این گوشی از نوع اسنپ دراگون ۷۱۰ بوده و به دلخواه و علاقه کاربران ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه بر روی آن نصب می شود.

باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری این گوشی ۱۸ ولتی است و از قابلیت شارژ سریع برخوردار است. دوربین اصلی این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی است، ولی یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی برای افزودن بر عمق تصاویر همراه با این گوشی عرضه می شود.

گوشی نوکیا ایکس ۷ دارای جک هدفون هم هست و از سیستم عامل Android ۸.۱ بهره می گیرد. البته امکان نصب سیستم عامل Android ۹ Pie در آینده بر روی این گوشی وجود دارد. دسترسی به خدمات امنیتی Android One security از جمله دیگر مزایای این گوشی است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.