سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 24, 2018
12:56 چهارشنبه، 2ام آبانماه 1397
کد خبر: 94992

رونمایی از محصولات جدید ایسوس در ایران

ایسوس یکشنبه گذشته در مراسمی با حضور خبرنگاران و فروشندگان برتر از مادربوردهای سری Z390 و کارت گرافیک های سری 20 با تراشه Nvidia در ایران رونمایی کرد.
 
در این مراسم که در مجموعه ورزشی کارتینگ آزادی برگزار شد، در قسمت گیمینگ، مادربوردهای سری Z390 به همراه کارت گرافیک های سری 20 از تراشه Nvidia قرار به نمایش درآمد. سیستم های گیمینگ کامل نیز مجهز به آخرین نسل از محصولات ایسوس به معرض دید گذاشته شد که یکی از آنها با هدست VR همراه بود و حاضرین می توانستند با این سیستم از تجربه ای جذاب از بازی در واقعیت مجازی لذت ببرند.
سیستم دیگری نیز بر پایه کمپین TUF Alliance اسمبل شده بود که به نوعی نماد قدرت ایسوس و همکاری این برند با برندهای معتبر سازنده قطعات به شمار می آمد.
سعید مسلمی، مسوول روابط عمومی ایسوس در ایران در این مراسم گفت: ایسوس برای سری Z390، مادربوردهای خانواده TUF Gaming، Prime، ROG STRIX و پرچمداران ROG را طراحی و معرفی کرده است.
به گفته وی، ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس امسال معرفی کمپین TUF Alliance  را معرفی و از شرکت های معتبر دعوت کرد تا سیستمی سازگار با اکوسیستم TUF Gaming ایسوس طراحی کنند و شرکت های متعددی مانند Geil، Cooler Master، GSKILL و Corsair در این کمپین محصولاتی سازگار با مادربوردهای سری TUF Gaming ایسوس تولید کردند.
وی سپس با معرفی مادربوردهای سری Prime و ویژگی های جدید سری Z390 گفت: مادربوردهای سری Prime، یادآور نخستین مادربوردهای ایسوس است که با نام Prime در سال 1989 تولید شده بود. 
در این سری به دلیل مصرف انرژی بیشتر پردازنده های سری 9 اینتل ، مدار تغذیه بهبود یافته است. همچنین راهکار جدید اورکلاکینگ ایسوس در سری جدید با نام AI Overclocking ارایه شده است. 
مسلمی در معرفی سری مادربوردهای ROG STRIX  افزود: این سری  محبوب گیمرهاست و ایسوس برای این سری مادربوردهای ROG STRIX Z390 E Gaming، Z390 F Gaming، Z390 H Gaming ، Z390 G Gaming و کوچکترین مادربورد این سری را با فرم فاکتور Micro ITX با نام ROG STRIX Z390I Gaming برای عرضه آماده کرده است. 
به گفته وی، در این سری ایسوس تمام لایه ها را برای گیمرهای وسواسی به طور جدا طراحی کرده و نورپردازی Aura Sync نیز در همه مادربوردها دیده می شود.
وی افزود: مادربوردهای سری ROG نیز در مدل های ROG MAXIMUS XI FORMULA، MAXIMUS XI Code، MAXIMUS XI Hero/Wifi، MAXIMUS XI Gene و MAXIMUS XI Extreme معرفی شده است.
در ادامه این مراسم، تراشه های گرافیکی سری Turing از NVIDIA معرفی شد.
به گفته مسلمی، در این نسل Nvidia علاوه بر عرضه قدرتمندترین تراشه گرافیکی، فناوری های انقلابی خود را نیز معرفی کرده که مهم ترین آن ویژگی Ray Tracing است که جلوه های بصری و رفلکس نور را در بازی و طراحی دچار تغییراتی کلیدی کرده است. 
همچنین در این، از فناوری Deep Learning و هوش مصنوعی استفاده شده است.
یکی دیگر از ویژگی های این نسل، بازی با بالاترین تنظیمات در رزولوشن 4K HDR و با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه است که در این نسل کارت گرافیک های Nvidia RTX2080 و RTX 2080TI امکان بازی در این استاندارد را به دلیل قدرت بسیار بالای تراشه گرافیکی در دسترس گیمرها قرار داده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.