تلفن همراه

گجت

October 26, 2018
21:59 جمعه، 4ام آبانماه 1397
کد خبر: 95038

هدفونی که با قاب گوشی شارژ می‌شود

 
شرکت "Ascape Audio" یک هنذفری بیسیم تولید کرده است که با قاب هوشمند گوشی شارژ می شود و در صورت گم شدن، مکان خود را می یابد.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ،امروزه استفاده از هدفون‌ها بیسیم بسیار متداول است. در استفاده از این هدفون‌ها می‌تواند مشکلاتی نیز وجود داشته باشد. عمر کم باطری و گم شدن هدفون مثالی از این مشکلات به شمار می‌آید.
 
 در راستای حل این مشکلات، شرکت " Ascape Audio" یک هنذفری کوچک و بیسیم به نام " SoundFlow" تولید کرده است که به راحتی درون قاب گوشی جای می‌گیرد.
 
هدفون بیسیم شرکت "اپل" که "ایرپاد" نام دارد، به خوبی کار می کند ولی در برخی مواقع به راحتی از گوش‌های کاربر می افتد.
 
 
ولی هنذفری بیسیم " SoundFlow" بسیار کوچک‌تر است و ظاهر زیباتری نیز دارد.
 
اندازه این هنذفری ۲۷ x ۱۷ x ۱۶.۵ میلی‌متر است و به جای آویزان شدن از گوش کاربر، دقیقا داخل گوش قرار می‌گیرد.
 
شرکت " Ascape" از این موضوع اطمینان دارد که این هدفون از گوش کاربر نمی‌افتد.
 
یکی از ویژگی‌های جالب هدفون این است که اگر از گوش کاربر افتاده باشد،اپلیکیشنی دارد که می‌تواند مکان هنذفری را ردیابی کند.
 
بنابراین احتمال گم شدن هنذفری " SoundFlow" بسیار کم است. زیرا اگر هنذفری ۴۷۵ متر نیز از کاربر دور باشد، اپلیکیشن آن را پیدا می‌کند.
 
 
 
 
 
 
شرکت " Ascape" گفته است، کیفیت صدای "SoundFlow" بسیار بالا است و غشای گرافنی آن موجب می‌شود صدا بسیار واضح به گوش کاربر برسد.
 
این هنذفری می‌تواند با هر بار شارژ، ۸ ساعت کار کند و در کمتر از نیم‌ ساعت به طور کامل شارژ شود. 
 
" SoundFlow" قاب هوشمندی نیز دارد که درزمان شارژ شدن هنذفری مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای شارژ در بالا و درون قاب گوشی قرار می‌گیرد.
 
 
 
این قاب می‌تواند گوشی را نیز شارژ کند و به طوری طراحی شده است که از گوشی به هنگام سقوط محافظت می‌کند.
 
این هنذفری برای جدیدترین گوشی‌های اپل،سامسونگ و گوگل قابل استفاده است. قیمت این هنذفری و قاب هوشمند در مجموع ۹۹ دلار است و احتمالا در فوریه ۲۰۱۹ میلادی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.