رسانه‌های اجتماعی

November 3, 2018
15:22 شنبه، 12ام آبانماه 1397
کد خبر: 95278

توییتر باز هم دستخوش تغییرات جدیدی می‌شود؟

توییتر به نظر می‌رسد درحال آزمایش قابلیت جدیدی است که به‌واسطه آن تازه‌ترین پست‌های منتشر شده در ابتدای صفحه قرار می‌گیرد.
 
این طور که به‌نظر می‌رسد شبکه اجتماعی توییتر در حال ایجاد تغییر و تحولات جدیدی بر روی پلت‌فرم خود است چرکه اخیرا گزارش‌های زیادی در فضای مجازی درباره اقدامات احتمالی توییتر در آینده منتشر می‌شود که یکی از مهم‌ترین آنها، احتمال حذف دکمه لایک از روی این پلت‌فرم بود .
 
حالا گفته ها حاکی از آن است که توییتر می‌خواهد قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود بیفزاید تا بدین ترتیب به کاربرانش این امکان را بدهد در صورت تمایل، جدیدترین توییت‌های به اشتراک گذاشته شده را جایگزین بهترین توییت‌ها کرده و سپس به مشاهده صفحه اصلی و خبری توییتر خود بپردازند.
 
بر اساس گزارش وب سایت The Verge ، جک دورسی ، مدیر عامل توییتر اعلام کرده که این قابلیت به صورت آزمایشی در اختیار تعداد محدودی از کاربران داوطلب سیستم عامل آی‌اواس و همچنین برخی از کارمندان فعال در توییتر گذاشته شده است تا در صورت تایید، این قابلیت برای عموم کاربران در دسترس قرار بگیرد.
 
کایون بیکپور، مدیر محصولات توییتر نیز با انتشار پیامی در این شبکه اجتماعی در این خصوص می‌گوید: ما قصد داریم گزینه‌های مختلفی را برای مشاهده توییت‌های به‌اشتراک گذاشته شده توسط کاربران ایجاد کنیم تا به آنها در مشاهده مطالب و پیام ها حق انتخاب دهیم که کاربران قادر خواهند بود با تغییر در تنظیمات حساب کاربری، آن را مطابق میل خود تغییر دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.