رسانه‌های اجتماعی

November 3, 2018
17:09 شنبه، 12ام آبانماه 1397
کد خبر: 95305

هشدار به دارندگان اکانت فلیکر

اگر شما هم در فلیکر اکانت دارید و احیانا سالهاست نگاهی به ‌آن نینداخته‌اید خوب است بدانید این سرویس که حالا تحت مالکیت جدیدی قرار  دارد از هشتم ژانویه 2019  ممکن است تعداد زیادی از عکسهای شما را حذف کند.
 
بر اساس سیاست جدید این شرکت قرار است به کاربران عادی اجازه دهد فقط 1000 عکس را رایگان نگهداری کنند. اگر الان تعداد عکسهای شما بیش از 1000 است فلیکر عکسهای اضافه را تا رسیدن به 1000 حذف می‌کند. اگر تعداد عکسهای کنونی شما به 1000 برسد فلیکر دیگر اجازه اضافه شدن عکس نمیدهد.
 
برای کاربران پولی فلیکر محدودیتی در تعداد عکس قایل نشده البته به این شرط که سالانه 50 دلار بپردازید.
 
عقب نشینی فلیکر در واقع دورشدن از روزهایی است که این سرویس عکس در اوج خود بود . سرویسی بسیار محبوب برای عکاس‌ها سال ها قبل از آنکه اینستاگرام پا به صحنه اینترنت بگذارد.
 
در آن سالها فلیکر در رقابت با سرویسهای عکس دیگر فضای ترابایتی رایگان در اختیار کاربران گذاشت.
 
بر اساس اعلام این شرکت بیش از 97 درصد از کاربران رایگان این شرکت 1000 و کمتر از آن عکس روی این سرویس دارند. برای آنها که هنوز به شکل یک ارشیو عکس به این سرویس نگاه می‌کنند شاید زمان گرفتن بک آپ از این سرویس فرارسیده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.