تلفن همراه

گوشی

November 11, 2018
16:56 یکشنبه، 20ام آبانماه 1397
کد خبر: 95530

کیفیت پایین محصولات اپل، صدای کاربران را درآورد

اپل اعلام کرده است با توجه به افزایش شکایات کاربران از نقص فنی موجود در برخی از گوشی‌های آیفون ۱۰ (ایکس) و مک بوک پرو ۱۳ اینچی، آن‌ها را به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.
 
با توجه به آنکه سال گذشته گوشی هوشمند آیفون ۱۰ (ایکس) در جریان مراسم و رویداد رونمایی از محصولات جدید اپل توسط این شرکت آمریکایی معرفی شد، کاربران بسیاری از این گوشی هوشمند استقبال بی نظیری کردند و آمار فروش آن را به میزان قابل توجهی افزایش دادند به گونه ای که هم اکنون خیل عظیمی از کاربران و طرفداران گوشی های آیفون این محصول را خریداری و استفاده کرده اند. با توجه به اینکه این محصول از قیمت نسبتا بالایی در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند برخوردار شده است، کاربران نیز توقع بالایی از کیفیت آن دارند. بنابراین به نظر می رسد که با مشکل مواجه شدن این گوشی برایشان سنگین تمام شده و سر و صدای آنها را درآورده است.
 
حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده که به نقل از رویترز نیز آمده و ذکر شده، نشان می‌دهد که نقص فنی و مشکل موجود در آیفون ۱۰ (ایکس) صدای بسیاری از کاربران آن را درآورده است و موجب شده است که اپل اعلام کند تعمیر رایگان این محصول را برعهده بگیرد و از تمامی صاحبان و دارندگان آیفون ۱۰ (ایکس) و مک بوک پرو ۱۳ اینچی که با مشکل مواجه است، درخواست کند که هرچه سریع‌تر به نمایندگی های رسمی و مجاز اپل در کشورهای خود مراجعه کرده و نقص فنی گوشی خود را برطرف کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.