رسانه‌های اجتماعی

November 11, 2018
17:03 یکشنبه، 20ام آبانماه 1397
کد خبر: 95532

فیس بوک اپلیکیشن انتشار ویدئو برای نوجوانان ارائه کرد

فیس بوک اپلیکیشن انتشار ویدئو را برای جذب مخاطبان نوجوان ارائه کرده است.
 
به گزارش انگجت، فیس بوک در تلاشی برای جذب نوجوانان یک اپلیکیشن انتشار ویدئو به نام Lasso ابداع کرده است. طبق گزارش های مختلف فیس بوک از ماه اکتبر مشغول کار روی این اپلیکیشن بوده است.
 
این شرکت در توضیح اپلیکیشن مذکور نوشته است: همه می توانند به راحتی ویدئوهایی کوتاه بسازند و در این پلتفرم منتشر کنند.
 
لاسو به کاربران خود اجازه می دهد تولید کنندگان دیگر ویدئو را دنبال کنند، با استفاده از هشتگ ها ویدئویی خاص را جستجو کنند و با کمک مجموعه ای از ابزارهای نوین ویدئوهای تازه بسازند.
 
همچنین اپلیکیشن مذکور دارای یک مخزن وسیع از موسیقی است. به همین دلیل کارشناسان معتقدند فیس بوک لاسو را برای رقابت با اپلیکیشن مشابهی به نام Tik Tok ساخته است.
 
از آنجا که لاسو به فیس بوک تعلق دارد بنابراین با حساب کاربری اینستاگرام و فیس بوک کاربر نیز همخوان می شود. کاربران پس از ساختن یک ویدئو در لاسو می توانند به طور مستقیم آن را در بخش «فیس بوک استوری» منتشر کنند.
 
این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.