اپراتورها

تلفن همراه

November 12, 2018
12:32 دوشنبه، 21ام آبانماه 1397
کد خبر: 95550

رشد 2 برابری استفاده از خدمات رومینگ دیتای ایرانسل در اربعین حسینی(ع)

زائران اربعین حسینی (ع) امسال 2 برابر بیشتر از سال قبل از خدمات رومینگ دیتای ایرانسل استفاده کردند.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، امسال علاوه‌ بر ارائه 10 مگابایت دیتای رایگان روزانه به زائران اربعین حسینی (ع)، بسته‌های ویژه‌ای نیز ارائه شد که مشترکان در مدت ارائه این خدمات 2 برابر بیشتر از خدمات ارائه شده در اربعین حسینی (ع) سال 96 استفاده کرده‌اند.
 
ایرانسل به مناسبت ایام سوگواری در اربعین حسینی (ع) سال 97 با ارائه بسته‌های ویژه برای این ایام تا ۹۵ درصد تعرفه اینترنت را نسبت به تعرفه آزاد کاهش داد و 1 میلیون و 100 هزار مشترک از خدمات ایرانسل بهره بردند.
 
براساس آمارهای به دست آمده برای ارزیابی میزان تهیه بسته‌های دیتای ارائه شده ایرانسل در کشور عراق، امسال بسته‌های مقرون به صرفه رومینگ دیتای ارائه شده با استقبال چشم‌گیرتری روبرو شدند و زائران 3 برابر بیشتر از سال قبل اقدام به تهیه‌ آن‌ها کردند.
 
علاوه بر ارائه بسته‌های ویژه اربعین حسینی (ع)، ایرانسل امسال نیز خدماتی نظیر بررسی و ایجاد پوشش و ظرفیت مناسب شبکه‌های 2G/3G/4G/WiFi  در مسیرها و پایانه‌های مواصلاتی را با توجه به پیش‌بینی حضور تعداد بسیار زیاد زائران در این نقاط در نظر گرفته بود تا مشترکان همواره ارتباطی پایدار داشته باشند. براین اساس ایرانسل 158سایت دائمی و موقت مخصوص پوشش‌دهی این پایانه‌ها را به آخرین تکنولوژی‌ها مجهز کرد که این تلاش‌ها منجر به استفاده بیشتر و پایدارتر مشترکان از خدمات WiFi  رایگان ایرانسل در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه شد.
 
از دیگر اقدامات ایرانسل می‌توان به توسعه ظرفیت ارتباطی رومینگ بین‌الملل برای خدمات مکالمه و دیتا با اپراتورهای عراقی از طریق پشتیبانی شرکت ارتباطات زیرساخت، ایجاد بستر ارتباطی برخط بین کارشناسان فنی ایرانسل و اپراتورهای عراقی به منظور پایش لحظه به لحظه پایداری و کیفیت حداکثری خدمات رومینگ بین‌الملل نیز اشاره کرد. ایرانسل با پایش شبانه روزی خدمات رومینگ بین الملل خود در ایام اربعین حسینی (ع) همواره سعی در ایجاد بالاترین سطح تجربه کیفیت رومینگ بین الملل را برای زائران اربعین حسینی (ع) داشت.
 
علاوه بر این نمایندگان ایرانسل با استقرار در ۱۱ نقطه از شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و جاده نجف به کربلا، به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت به زائران پرداختند. حضور گسترده و شبانه‌روزی تیم‌های پشتیبانی در پایانه‌های مرزی، شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و طول مسیر راهپیمایی جهت راهنمایی و ارائه خدمات مورد نیاز زائران، از ۱۰ روز قبل از اربعین آغاز شد و به مدت ۲ هفته ادامه داشت.
 
کارشناسان ایرانسل به صورت ۲۴ ساعته، خدماتی از جمله انجام تنظیمات دیتای تلفن همراه و فعال‌سازی بسته‌های ویژه اربعین، تنظیمات رومینگ و برقراری ارتباط رایگان برای زائرانی که به هر علتی قادر به برقراری تماس نبودند را ارائه کردند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.