تلفن همراه

گوشی

November 12, 2018
18:55 دوشنبه، 21ام آبانماه 1397
کد خبر: 95561

Huawei mate 20 از نگاه رسانه های دنیا

با گذشت کمتر از 20 روز از رونمایی گوشی‌های سری Huawei Mate 20 در لندن، رسانه‌های مختلفی این سری پرچمدار جدید هوآوی را مورد نقد و بررسی قرار دادند.
این سری از گوشی‌های هوآوی با داشتن قابلیت‌هایی که برخی از آنها برای اولین بار به بازار گوشی های هوشمند عرضه شدند، معنای واقعی نوآوری را در نسل جدید گوشی‌های خود تعریف کرده است. البته این اولین باری نیست که سری گوشی‌های میت هوآوی ویژگی واقعاً جدید را معرفی می‌کنند چراکه سال قبل هم در سری Huawei Mate 10 هم برای اولین بار هوش مصنوعی و پردازش عصبی معرفی شده بود. 
از میان قابلیت‌های جدیدی که Huawei mate 20 را از رقبا متمایز می‌کند، می‌توان در درجه اول به نسل جدید هوش مصنوعی کاربردی که اثر آن در جای جای گوشی، از پردازش تصویری گرفته تا مدیریت انرژیریال اثر آن دیده می‌شود اشاره کرد. گوگل این سری از گوشی‌های هوآوی را به عنوان اولین سری از گوشی‌های هوشمند برای دریافت آخرین نسخه آندروید یعنی نسخه 9 انتخاب کرد.
همچنین قابلیت‌های دیگری هم مانند شارژ بی‌سیم معکوس که به کاربر امکان شارژ بی‌سیم گوشی‌های دیگر را تنها با قرار دادن آنها روی Huawei mate 20 می‌دهد، موجب شگفتی کاربران شده است. قابلیت عکاسی ماکرو از فاصله 2.5 سانتی متری سوژه‌ها در کنار عکاسی واید یا زاویه باز به عنوان دیگر توانمندی‌های دوربین Huawei mate 20 شناخته می‌شود. سنسور اثر انگشت داخل صفحه نمایش نیز نوآوری دیگری در این سری است که باعث طراحی کارآمدتر این گوشی شده است. 
با توجه به قابلیت‌های ذکر شده رسانه‌های معتبر جهانی این گوشی را در قالب اعطای نشان‌های مختلف ستوده‌اند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
امتیاز 5 از 5 از سوی Stuff با توصیف به عنوان گوشی که مرزهای نوآوری را جابجا کرده است
امتیاز 5 از 5 از T3 با توصیف به عنوان گوشی که شما به سادگی عاشق آن می‌شوید
نشان Recommended از سوی Tech Advisor
امتیاز 9 از 10 از Inquirer به عنوان گوشی که حرف‌های جدیدی برای مطرح کردن دارد
امتیاز 8.9 از 10 در بررسی Phone Arena
امتیاز 4.5 از Techradar
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.