November 18, 2018
12:23 یکشنبه، 27ام آبانماه 1397
کد خبر: 95655

جهرمی: با بزرگداشت بزرگانمان؛ بزرگ می‌شویم

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هدف از تدوین و انتشار تاریخ شفاهی این وزارتخانه را گردآوری و تدوین اقدامات، دستاوردها و خون دلهایی دانست که طی چهل سال گذشته و در دوره های مختلف برای برقراری ارتباطات کشیده شده و گفت: با بزرگداشت، بزرگان مان بزرگ می شویم و با ارتباط بی واسطه با پیشکسوتان، تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تهیه، تدوین و تبدیل به مستندات قابل استفاده خواهد شد.
 
 
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه هماهنگی با مدیران پیشکسوت حوزه ارتباطات که برای تهیه و تدوین تاریخ شفاهی برگزار شد، با اشاره به فرهنگ ناپسند محکوم کردن اقدامات پیشینیان در هر دوره مدیریتی، گفت: با بزرگداشت، بزرگان مان بزرگ می شویم بنابراین باتوجه به دغدغه ای که از قبل داشتم و اقدامات ارزنده در گذشته، قرار شد تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات با ارتباط بی واسطه با پیشکسوتان تهیه، تدوین، منتشر و تبدیل به مستندات قابل استفاده شود تا آیندگان مطلع شوند که چه تلخی ها و سختی هایی در این چهل سال انقلاب و حتی قبل از آن کشیده و چشیده شده است.
 
 
وی با بیان اینکه گزارش خیلی از دستاوردها با رفتن آدم ها از دست رفته است، افزود: امیدوارم این اقدام برای مردم و آیندگان به یادگار بماند.
 
 
آذری جهرمی با تشکر از مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات به خاطر اهتمام به تهیه و تدوین فرهنگ شفاهی این وزارتخانه، اظهار کرد: در زمانه ای قرار داریم که مدیریت در حال تحول است و نسل اول و دوم انقلاب در حال واگذاری مسوولیت ها به نسل سوم هستند بنابراین باید پلی برای انتقال تجربیات وجود داشته باشد که تدوین تاریخ و ساده سازی آن از این بابت ضروری به نظر می رسد.
 
 
عضو کابینه دولت تدبیر و امید درباره تغییراتی که در حوزه های ماموریتی ایجاد شده، تصریح کرد: امروز کل بازار شرکت ملی پست با همه نیروی انسانی و تجهیزاتی که در سراسر کشور دارد 800 میلیارد تومان در سال است درحالیکه یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل شهر تهران فعالیت می کند با مدل تجاری خود سالانه بازار 2 میلیارد دلاری  در اختیار دارد و دنبال گسترش آن نیز هست.
 
 
وزیر ارتباطات با اشاره به خلاقیت ها و اقداماتی که در دوره های گذشته انجام شده است، گفت: خلاقیت ها و اقداماتی  در گذشته اجرا گذاشته شده و تحولاتی رخ داده است اما اکنون باید با توجه به شرایط و جایگاه کنونی با رویکرد جدید برنامه ریزی و اقدام کرد.
 
 
وی رشد فرودگاه پیام را وابسته به رشد پست دانست و افزود: با مسافری کردن فرودگاه پیام قصد داریم این فرودگاه را از ضرردهی خارج کنیم.
 
عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به ضرورت بازنگری در اقدامات و ماموریت ها تصریح کرد: قدیمی ها کاشتند، داشتند و برداشتند و ما نیز همین کار را بکنیم تا آثار مفید آیندگان به یادگار باقی بماند.
بر اساس این گزارش، جلسه هم اندیشی مدیران دوره وزارت مهندس غرضی با هدف آغاز تهیه و تدوین تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات در دوره مذکور، امروز در مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه برگزار شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.