November 18, 2018
15:19 یکشنبه، 27ام آبانماه 1397
کد خبر: 95667

واکنش شجاعانه مدیرعامل شرکت پست درباره حواشی مراسم معارفه مدیرکل پست خراسان شمالی: از اشتباه پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنم

حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست از اتفاقات عجیب در حین برگزاری مراسم معارفه مدیرکل جدید پست استان خراسان شمالی عذرخواهی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، نعمتی در شرح ماجرا چنین گفت: پس از مشورت از بین همکاران شاغل در پست استان دو گزینه معرفی شدند . گزینه نخست جناب آقای خالقی، از کارکنان با تجربه و مورد وثوق و گزینه دوم جناب آقای خانی از کارکنان جوان و پویای این شرکت بودند.
 
مراحل اخذ استعلام و مصاحبه مدیریتی برای هر دو گزینه انجام پذیرفت و طبق روال با مجمع نمایندگان استان و استاندار محترم نیز مشورت شد. از آنجا که استاندار محترم گزینه دوم را به دلایلی ارجح دانستند گزینه دوم قطعی و انتخاب شد.
 
نعمتی افزود: بر اساس نظر استاندار محترم مقرر شد جناب آقای خانی به عنوان گزینه نهایی معرفی شوند و دراین‌باره نظر مساعد مجمع نمایندگان استان نیز اخذ شد اما متاسفانه در اثر سهل‌انگاری حوزه مدیرعامل شرکت ملی پست، حکم گزینه نخست که از پیش آماده شده بود به استان ارسال شد و موضوع به گونه‌ای رقم خورد که در شان این شرکت نبود.
 
وی افزود: البته از نماینده اعزامی شرکت ملی پست که وظیفه معارفه مدیرکل جدید را به‌عهده داشت انتظار می‌رفت با دقت و درایت بیشتری مراسم را مدیریت کند تا چنین اشتباه غیرقابل پذیرشی پیش‌ نیاید.
 
نعمتی گفت: به زعم خودم و به عنوان مسئول اصلی این ماجرا از جناب آقای خالقی، سایر همکارانم در استان خراسان شمالی و مردم عزیز آن خطه عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با ارائه خدمات مناسب به شهروندان این اشتباه را جبران کنیم و در این راه از ظرفیت‌های برادر گرانقدر جناب آقای خالقی نیز بهره‌ ببریم.
 
 
این عذرخواهی شجاعانه بعد از آن صورت گرفت که مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره پست استان خراسان شمالی با حاشیه عجیبی همراه شده بود.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در حالی بنرهای معارفه محمد خالقی به عنوان مدیرکل جدید پست استان خراسان شمالی بر در و دیوار سالن محل برگزاری مراسم نصب شده بود و تبلیغات گسترده محیطی و رسانه‌ای هم در این خصوص انجام شده بود، اما در لحظات پایانی مراسم و در میان تعجب همگان علی اکبر خانی به عنوان مدیرکل این اداره معرفی شد.
 
اسکندر حلال‌خور عضو هیئت مدیره پست کشور که برای معرفی مدیرکل جدید پشت تریبون رفته بود پس از تماس تلفنی مدیرعامل پست اعلام کرد که علی اکبر خانی به عنوان مدیرکل معرفی می‌شود و اشتباه تایپی روی داده است.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.