تلفن همراه

گوشی

November 21, 2018
15:43 چهارشنبه، 30ام آبانماه 1397
کد خبر: 95788

نسخه ارزان پیکسل 3 در راه است

هفته گذشته یک وبلاگ روسی خبری را منتشر کرد که اعلام شده بود گوگل در فکر عرضه نسخه ارزان‌تر پیکسل 3 است. این خبر خیلی در دنیا جدی گرفته نشد و حتی برخی کارشناسان در وبلاگ‌ها آن را رد کردند اما امروز این موضوع خیلی جدی شده است و ظاهرا گوگل واقعا تصمیم دارد تا نسخه ارزان‌تری از پرچمدار جدید خود را با نام احتمالی گوگل پیکسل 3 لایت به بازار معرفی کند.
 
گوگل پیکسل 3 لایت بیشتر شبیه به پیکسل 2 است البته با صفحه‌نمایش بزرگتر و همچنین جک هدفون که این روزها کمتر دیده می‌شود.
 
امروز همان وبلاگ روسی تصاویری را منتشر کرده است که گفته شده با پیکسل 3 لایت گرفتند و باید گفت مثل همیشه دوربین بسیار خوبی روی این محصول قرار دارد. این تصاویر در فضای باز و در فضای اتاق هستند که هردو با جزئیات خوبی ثبت شده‌اند. همچنین گفته شده دوربین این موبایل می‌تواند با کیفیت 4K فیلمبرداری کند.
 
ظاهرا این موبایل یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 8 مگاپیکسلی دارد. این مشخصات مشابه دوربین پیکسل 3 است و البته کسی انتظار ندارد یک موبایل میان‌رده به خوبی پرچمداران عکاسی کند. به هر ترتیب اگر این موبایل معرفی شود اولین موبایل میان ‌رده در خانواده پیکسل خواهد بود.
 
آنطور که از شواهد مشخص است این موبایل باید بین 400 تا 500 دلار برای کاربران قیمت گذاری شود که تقریبا نصف قیمت پرچمداران بزرگ بازار است. در ادامه تصاویری که گفته می‌شود با پیکسل 3 لایت گرفته شده را ببینید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.