سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

November 27, 2018
16:11 سه شنبه، 6ام آذرماه 1397
کد خبر: 95866

جایزه خلاقیت نمایشگر و مادربرد CES2019 در دستان ایسوس

در نمایشگاه CES 2019 امسال، بار دیگر تیم خلاق طراحی ایسوس، توانست دو محصول خاص خود را در بخش جایزه خلاقیت شرکت داده و جایزه خلاقیت CES 2019 را در دسته نمایشگر و مادربرد به خود اختصاص دهند.
 
نمایشگر CG32UQ ویژه کنسول های بازی با پنل 4K HDR
 
در همه جا می توان کنسول های گیمینگ را مشاهده کرد. از اتاق خواب گیمرها تا محل کار، دستگاه های Xbox®  یا  PlayStation® از محبوبیت زیادی بین گیمر ها برخوردارند. تیم طراحی ایسوس با درنظر گرفتن این موضوع محصولات سازگار متعددی با کنسول گیمینگ را برای این منظور تولید کرده است. نمایشگر فوق عریض  CG32UQ با پنل 31.5 اینچی با تفکیک پذیری 4K و پشتیبانی از HDR10 و FreeSync در کنار جلوه نورپردازی Halo در قسمت پشت نمایشگر، حسی بسیار جذاب تر از تلویزیون های بزرگ رایج را برای کنسول گیمینگ فراهم می آورد.
 
این نمایشگر اختصاصی، کیفیت تصویر عالی به همراه سازگاری کامل با استاندارد VESA DisplayHDR 600، رنگ 10 بیتی و پوشش 95 درصدی طیف رنگ، رده سینماتیک DCI-P3، عمق کامل رنگ مشکی را به همراه میزان نوردهی 600cd/m² برای تجربه گیمینگ فوق العاده فراهم می آورد. همچنین به منظور کنترل ساده تر و از راه دور، ایسوس برای این مانیتور یک ریموت کنترل ویژه در نظر گرفته تا کاربر به سادگی تنظیمات نور، صدا و ورودی را تغییر دهد. همچنین در قسمت پایه این نمایشگر نیز پورت های USB 3.0 به کاربر امکان شارژ کنترلرهای بازی و یا ارتباط ذخیره سازهای مختلف به کنسول را به سادگی در دسترس قرار می دهد.
 
مادربرد ROG MAXIMUS XI FORMULA
 
بی شک ایسوس در تولید هر نسل از مادربرد های سری Formula، تعریفی جدید از زیبایی را ارائه می کند. ROG Maximus XI Formula، علاوه بر کارایی بسیار بالا با اتکا به زیبایی و ویژگی های منحصر به فرد، رقبا را در تصاحب جایزه خلاقیت CES 2019 به سادگی پشت سر گذاشت.
 
خنک کننده های آبی اکنون به طور گسترده ای فرا گیر شده و کاربران حرفه ای علاقه مند، در همه جای سیستم تقریباً از این سبک خنک سازی استفاده می کنند. مادربرد Maximus XI Formula، در قسمت مدار تغذیه از یک بلاک خنک کننده آبی/بادی با نام CrossChill EK III بهره می برد که علاوه بر امکان گردش آب در هیتسینک، مدار تغذیه را بدون اعمال هزینه اضافه به کاربر امکان watercool کردن را مهیا می سازد.
 
در قسمت سطح مادربرد، پوششی موسوم به ROG Shield علاوه بر حفظ استحکام و مقاومت مضاعف در برابر ورود گرد و غبار، زیبایی را در این مادربرد به همراه نورپردازی شگفت انگیز Aura دوچندان می کند. یک LiveDash OLED در وسط مادربرد نیز به طور کامل امکان شخصی سازی را برای کاربر مهیا کرده و علاوه بر نمایش مشخصات حیاتی سیستم، می تواند ویدئو های کوتاه یا متون دلخواه را در آن نمایش دهد.
 
در این مادربرد به منظور بهترین ارتباط با دستگاه های متفاوت، انواع مختلف رابط های USB  در کنار شبکه ویژه 5G گیمینگ و رابط بیسیم Intel 9560 NGW Wi-Fi خیال گیمرها را از بابت لگ و وقفه راحت کرده است.
 
با درخشش این محصولات تیم خلاق ایسوس توانست دو جایزه بسیار معتبر مبتنی بر خلاقیت را در CES 2019 به خود اختصاص داده تا بار دیگر، سبک و کلاس طراحی ایسوس مورد تایید همگان قرار بگیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.