تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 28, 2018
14:31 چهارشنبه، 7ام آذرماه 1397
کد خبر: 95900

نازنین دانشور، برترین کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه شد

بنیانگذار و مدیرعامل وب‌سایت خرید گروهی تخفیفان پس از حضور در مرحله نهایی جایزه کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه به عنوان اولین ایرانی موفق به کسب مقام اول در این رویداد شد.
 
نازنین دانشور، بنیانگذار تخفیفان، با یادآوری اینکه این نخستین بار است که یک ایرانی موفق به راهیابی به مرحله فینال و کسب مقام اول در این رویداد می‌شود درباره جزئیات این رقابت‌ها اعلام کرد: «سی و دومین نشست سالانه کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه (CACCI) در استانبول برگزار شد که در بخش مسابقه کارآفرینان برتر جوان آسیا و اقیانوسیه، تخفیفان به همراه چهار گروه دیگر از کشورهایی آسیایی همچون روسیه و سریلانکا به عنوان فینالیست شرکت کرده بود.»
 
او درباره فرآیند انتخاب تخفیفان به عنوان نماینده ایران در این رویداد به پیوست گفت :« ما از برگزاری این رویداد اطلاعی نداشتیم و خودمان برای شرکت در آن اقدامی نکردیم. اتاق بازرگانی ایران، هر ساله از شرکت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف دعوت می‌کند. پس از تکمیل فرآیند داوری آنها در ایران، تعدادی از کارآفرینان منتخب برای داوری در سطح منطقه معرفی و اعزام می‌شوند. امسال نیز از تخفیفان برای شرکت در مسابقات نهایی دعوت کردند که پس از ارزیابی شش داور جهانی، به عنوان مقام اول انتخاب شدیم. »
 
آن گونه که دانشور می‌گوید مبنای انتخاب کارآفرینان برتر نه حوزه کاری آنها بلکه بر پایه شاخص‌هایی همچون تاثیرگذاری بر جامعه، کیفیت مدیریت و توانایی دستیابی به شاخص‌های مالی کسب‌وکار بوده است.
 
دور نهایی رقابت جایزه کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه همزمان با سی‌ودومین نشست این کنفدراسیون طی روزهای جمعه و شنبه دوم و سوم آذرماه در استانبول برگزار شد. کارآفرینان جوان از ۵ کشور آسیا و اقیانوسیه به مرحله فینال امسال جایزه کارآفرین جوان این منطقه راه پیدا کرده بودند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.