اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

December 5, 2018
16:04 چهارشنبه، 14ام آذرماه 1397
کد خبر: 96050

دبیر جشنواره کودکآنلاین: اپراتورها بجای خام فروشی به تولید محتوا رو بیاورند

دبیر جشنواره کودکآنلاین با اشاره به اینکه استقبال خوبی از جشنواره کودکآنلاین صورت گرفته است گفت: 27 آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره است.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید جمال هادیان دبیر جشنواره کودآنلاین در جلسه شورای سیاستگذاری این جشنواره اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره کودکآنلاین خارج از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همراهی همراه اول تجهیز شده و آغاز به کار کرده است.
وی تصریح کرد: 27 آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره است و تاکنون استقبال خوبی از سوی ایده پردازان و فیلمسازان صورت گرفته است.
 
در ادامه علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیزدر این جلسه با اشاره به وظیفه بنیاد فارابی اظهار کرد: وظیفه ما حمایت از تولید محتوا در حوزه سینمای کودک و نوجوان است و هر سال در اصفهان جشنواره ای در این خصوص برگزار می شود.
 
وی با اشاره به برگزاری جشنواره کودکآنلاین خاطرنشان کرد: رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جشنواره ایجاد نگاه تخصصی به شبکه های اجتماعی است که همین موضوع فرصت مناسبی برای گفتمان سازی محسوب می شود و به همین بهانه متخصصان حوزه رسانه می توانند دیدگاه شان را در این زمینه مطرح کنند.
 
مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی بیان کرد: برگزاری این جشنواره زمینه آموزش به والدین را فراهم می کند و موجب تقویت دیدگاه های انتقادی کودک در فضای مجازی می شود به طوری که کودکان هرموضوع مطرح شده ای را در فضای مجازی باور نمی کنند.
 
وی به اعضای این شورا توصیه کرد تا در هیات داوران افراد خلاق و با استعداد انتخاب شوند.
 
تابش با تشکر از همراه اول بابت مشارکت در جشنواره کودکآنلاین تصریح کرد: در حال حاضر اپراتورها در کشور بر سر خام فروشی اینترنت با هم رقابت می کنند و در چنین شرایطی همراه اول در حال تلاش برای تولید محتوا و عرضه محتوای بومی است، به نوبه خودم از همراه اول تشکر می کنم که به این حوزه ورود کرده است و امیدوارم در پخش و عرضه محتوای این جشنواره موفق عمل کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.