فناوری اطلاعات

غرامت آمازون به کاربران کره‌ای

منبع: همکاران سیستم
مرکز توسعه خدمات سازمانی آمازون موسوم به AWS اعلام کرد برای کاربران خود در کره جنوبی که با اختلال شبکه مواجه شده بودند، طی ماه آینده ۱۰ درصد هزینه‌هایی که پرداخت کرده‌اند را به آنها برمی‌گرداند.
این کمپانی بزرگ حدود سه هفته قبل با اختلال شبکه به مدت چند ساعت مواجه شد و اتفاق مذکور موجب شد خدمات AWS در فروشگاه‌های بزرگ آنلاین و همچنین صرافی‌های بزرگ کره جنوبی با مشکلاتی عدیده مواجه شود.
پس از گذشت مدتی شرکت AWS با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد اختلال مذکور که در اصل یک خطای شبکه‌ای بوده است به مدت ۸۴ دقیقه طول کشید و علت اصلی آن خطا در سرور DNS در برخی بخش‌های سئول بود.
در بیانیه جدید آمازون اعلام شد آن دسته از مراکزی که با این اختلال مواجه شدند در صورتحساب ماه آینده خود به‌صورت خودکار بازگشت ۱۰ درصدی هزینه‌های خود را دریافت خواهند کرد.
 

​​