تلفن همراه

گوشی

December 22, 2018
14:24 شنبه، 1ام دیماه 1397
کد خبر: 96529

نسخه ویژه Mi MIX 3 Palace شیائومی عرضه شد

شیائومی امروز نسخه ویژه جدید Mi MIX 3 Palace شیائومی را با قیمت ۴۹۹۹ یوان (تقریبا ۷۲۵ دلار) رونمایی کرد. بر خلاف سایر نسخه‌های ویژه گوشی‌ها این یکی به تنها ۵۰۰ واحد محدود شده و فردا، ۲۱ دسامبر، به فروش می‌رسد.
 
این دومین نسخه ویژه Mi MiX 3 می‌باشد که توسط شیائومی راه اندازی شده است. پیش از این، شرکت چینی، شیائومی، نسخه Forbidden City گوشی Mi MiX 3 را راه اندازی کرد که هفته گذشته به همراه نسخه Sapphire Blue عرضه شد. نسخه شهر ممنوعه نیز ۴۹۹۹ یوان (تقریبا ۷۲۵ دلار) قیمت دارد.
 
 
ورژن Palace گوشی Mi MIX 3 شیائومی به طور مشترک با همکاری موزه Palace و در رنگ آبی Sapphire عرضه شده است. برای خاص بودن، بر روی بدنه این گوشی الگوی حیوان مقدسی حک شده است. این نسخه با یک جعبه هدیه کلکسیونی که شامل طرحی از پیکری برنز طلاییِ با دست نقاشی شدهِ باستانی و یک کارت گردشی انحصاری سه ساله و همچنین یک کیس تلفن است، همراه می‌باشد.
 
پیکربندی حافظه این گوشی هوشمند شامل ۱۰ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. USP این گوشی هوشمند همان طراحی کشویی دستی است که به تلفن اجازه می‌دهد تا نمایشگری کاملا بدون حاشیه داشته باشد. این دومین گوشی هوشمند این شرکت می‌باشد که دارای ۱۰ گیگابایت رم است.
 
بقیه مشخصات گوشی مشابه نسخه معمولی می‌باشد. یعنی دارای صفحه نمایشی ۶٫۳۹ اینچی AMOLED سامسونگ با رزولوشن صفحه نمایش ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ است. در زیر بدنه، دستگاه توسط پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون کوالکام ۸۴۵ قدرت رسانی می‌شود.
 
برای عکاسی، این گوشی با دوربینی دوگانه در پشت، متشکل از یک لنز اولیه ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تلفن ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی همراه است. همچنین یک دوربین دوگانه در قسمت جلویی وجود دارد که دارای سنسور اولیه ۲۴ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی است.
 
این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۹ پای را با استفاده از رابط کاربری سفارشی MIUI و دستیار صوتی Xiao AI اجرا می‌کند. این دستگاه با یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه است که از فست شارژ  ۴ و شارژ بی‌سیم ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.