تلفن همراه

گوشی

December 30, 2018
15:33 یکشنبه، 9ام دیماه 1397
کد خبر: 96772

آتش گرفتن آیفون ایکس اس مکس جنجال به پا کرد

یک مرد ساکن شهر کلمبوس در ایالت اوهایو از آتش گرفتن گوشی آیفون ایکس اس مکس خود که کمتر از یک ماه قبل خریداری کرده بود، خبر داده است.
 
به گزارش فایومک، در حالی که تا به حال خبری در مورد آتش گرفتن مدل های جدید گوشی های آیفون منتشر نشده بود، این مرد که جاش هیلارد نام دارد، مدعی شده که در تاریخ ۱۲ دسامبر و زمانی که گوشی آیفون در جیب وی بوده، ابتدا بوی سوختگی به مشامش رسیده و سپس متوجه شده که آیفون او آتش گرفته است.
 
وی می گوید چون به موقع متوجه موضوع شده، موفق شده قبل از آنکه آیفون بخش زیادی از پای وی را بسوزاند، آن را از جیب عقب شلوارش بیرون بکشد.
 
این فرد گفته که موضوع را با اپل در میان گذاشته و آنها پیشنهاد کرده اند که یک گوشی جدید را در اختیار وی بگذارند. اما هیلارد می گوید این پاسخ قانع کننده نیست و وی در حال بررسی طرح شکایت حقوقی علیه اپل است.
 
وی عصر روز وقوع این حادثه به یکی از فروشگاه های اپل رفته و گوشی ذوب شده را نیز به همراه خود برده است و در حدود ۲۰ دقیقه به سوالات طرح شده پاسخ داده است. سیم کارت این گوشی نیز تا حدی ذوب شده است. او از اینکه در حدود ۴۰ دقیقه در فروشگاه اپل معطل شده و گوشی وی نیز طی این مدت از دسترس خارج شده ناراضی است. هیلارد می افزاید رفتار کارکنان اپل نیز با او مناسب نبوده و به همین علت او به فکر شکایت افتاده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.