5G, 6G, vRAN, OpenRAN

تلفن همراه

فناوری

January 5, 2019
17:12 شنبه، 15ام دیماه 1397
کد خبر: 96907

تکنولوژی 5G هوآوی 12 ماه جلوتر از سایر رقباست!

جدا از تجهیزات مربوط به بستر 5G، گوشی‌های هوشمند هوآوی با قابلیت پشتیبانی از اینترنت G5 هم در نیمه اول سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد.
 
چندی پیش گردهمایی جمعی از مدیران رسانه‌های محلی به میزبانی شرکت هوآوی در چین برگزار شد.
 
لیانگ خوا از اعضای هیات مدیره این شرکت نیز در این گردهمایی حضور داشت و در پاسخ به سوال رسانه‌ها درباره تجهیزات اینترنت G5 هوآوی گفت: "شاید بتوان گفت فرصت‌های طلایی برای پیشرفت هوآوی در زمینه تکنولوژی اینترنت G5 درآغاز راه است. اگرچه این راه همواره سختی‌ها و فشارهایی را برای هوآوی در پی داشته است، اما نتایج موفقیت آمیز هوآوی نشان می‌دهد با وجود تمام مشکلات پیش رو، هوآوی از هدف خود برای پیشرفت دنیای تکنولوژی عقب نمی‌نشیند.
 
این شرکت همچنین موفق به امضای قرار‌داد با بیش از 50 شریک تجاری در سراسر دنیا شده است و آمار رسمی صادرات زیرساخت‌های مربوط به تجهیزات اینترنت G5 این شرکت به بیش از 10000 محموله در سطح جهانی رسیده است. هواوی تاکنون حوزه 5G بیش از 1600 اختراع (Patent) به نام خود ثبت کرده است که مربوط به بخش عمده‌ای از استانداردهای پایه‌ای 5G می‌شود. این میزان حق ثبت اختراع به این شرکت مزیت رقابتی عمده‌ای در قیاس با سایر رقبا در حوزه 5G کرده است.
 
جدا از تجهیزات مربوط به بستر 5G، گوشی‌های هوشمند هوآوی با قابلیت پشتیبانی از اینترنت G5 هم در نیمه اول سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد.
 
لیانگ خوا در پاسخ به سوال رسانه‌ها درباره جایگاه هوآوی در سطح بین المللی بستر شبکه‌های G5 گفت: "هوآوی تاکنون با شرکت در ده‌ها آزمایش G5 در سراسر جهان و کسب نتایج موفقیت آمیز ثابت کرده است از حیث بلوغ فناوری نسبت به رقبای خود 12 ماه جلوتر است."
 
به علاوه ماه گذشته نیز در انجمن جهانی پهنای باند تلفن همراه در لندن، یکی از مدیران برجسته شرکت تلکام انگلیسی گفت: "تنها تامین کننده حقیقی اینترنت G5 در جهان شرکت هوآوی است!".
 
به عقیده کارشناسان دستاوردهای هوآوی در حوزه5G  می‌تواند سرعت بیشتری به کاربردی شدن آن بدهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.