تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

January 6, 2019
18:50 یکشنبه، 16ام دیماه 1397
کد خبر: 96954

کنترل ماشین لباسشویی و خشک کن با ساعت هوشمند

یک شرکت تجاری از سازگار کردن ماشین لباسشویی و دستگاه خشک کن تولیدی خود با ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل ویر او اس گوگل خبر داده است.
 
به گزارش سی نت، این بدان معناست که از این پس می توان ماشین های لباسشویی و دستگاه های خشک کن تولیدی شرکت Whirlpool را از راه دور و با ساعتتان کنترل کنید. قرار است این خدمات به زودی برای افرادی که از ساعت های هوشمند شرکت اپل نیز استفاده می کنند، در دسترس قرار بگیرد.
 
این شرکت اپلیکیشن تلفن همراه دستگاه لباسشویی و خشک کن خود را هم به روز کرده تا شخصی سازی مراحل شستشوی لباس ها و همین طور کنترل از راه دور دستگاه های یادشده با گوشی ساده تر شود. قرار است از این اپلیکیشن جدید در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۹ رونمایی شود. البته این اپلیکیشن قرار است برای استفاده در ساعت های هوشمند نیز بهینه سازی شود.
 
 
به روزرسانی این اپلیکیشن رهایی از شر لکه های سمج و مزاحم لباس ها و مخصوصا لکه های سس و برخی آلودگی های دیگر را از روی پارچه تسهیل می کند. همچنین اپلیکیشن یادشده هوشمند شده و با دریافت اطلاعاتی در مورد نوع لباس های کثیف موجود بهترین دستورالعمل برای شستشوی آنها را پیشنهاد می کند.
 
یک بخش دیگر به روزشده این اپلیکیشن امکان مدیریت امور برای اعضای مختلف خانواده به طور جداگانه است. شرکت مذکور به روزرسانی قابلیت کنترل صوتی تولیدات خود با استفاده از الکسای آمازون و گوگل اسیستنت را هم در سال ۲۰۱۹ در دستور کار قرار داده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.