رسانه‌های اجتماعی

ایرانی‌ها روزانه یکساعت در شبکه‌های اجتماعی هستند

مرکز آمار ایران اعلام کرد طی سال ۹۶ متوسط حضور ایرانیان در شبکه های اجتماعی یک ساعت و ۴ دقیقه در روز بوده است.
 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز آمار ایران، در سال ١٣٩٦، ٥٣ درصد از افراد ١٥ ساله و بیش‌تر عضو شبکه‌های اجتماعی بودند.
 
از بین شبکه های اجتماعی، تلگرام با ٩٤.٥ درصد و پس از آن اینستاگرام با ٤٣.١ درصد بیشترین عضویت را داشته اند.
 
هر فرد ١٥ ساله و بیش‌تر به طور متوسط یک ساعت و ٤ دقیقه در روز در شبکه های اجتماعی حضور داشته‌ است.

​​