اپلیکیشن

تلفن همراه

January 12, 2019
16:26 شنبه، 22ام دیماه 1397
کد خبر: 97057

اپلیکیشن ارسال پیام اضطراری پدر انگلیسی را مشهور کرد

یک مرد انگلیسی برای جلب توجه پسرش به پیامک های مهمی که برای او می فرستد، اپلیکیشنی مخصوص پیام های اضطراری ابداع کرده که در سراسر جهان بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلودشده است.
 
به گزارش تلگراف، یک مرد انگلیسی اپلیکیشنی طراحی کرد تا بتواند پیام های اضطراری به پسرش بفرستد.
 
اکنون این اپلیکیشن هزاران بار در سراسر جهان دانلود شده است. اپلیکیشن مذکور به نام ReplayASAP به افراد اجازه می دهد تا پیام های اضطراری را همراه یک هشدار ارسال کنند. این پیام حتی در زمانی که موبایل دریافت کننده سایلنت است نیز با صوت پخش می شود.
 
«نیک هربرت» ۴۶ ساله یک مدیر تولید ساکن لندن است که این اپلیکیشن را برای جلب توجه پسر ۱۴ ساله اش «بن» ساخته است.
 
 او در این باره می گوید: موبایل پسرم همیشه سایلنت است یا او مشغول کار دیگری است بنابراین باید راهی می یافتم تا پیام های مهم را به او برسانم.  این برای من یک مشکل به حساب می آمد اما نمی دانستم  والدین دیگر نیز با همین مشکل روبرو هستند.
 
به گفته او پیام ها شبیه یک هشدار عمل می کنند و تمام نمایشگر موبایل را می پوشانند. دریافت کننده می تواند گزینه اسنوز به مدت ۳ دقیقه یا لغو را انتخاب کند.
 
 در مرحله بعد نوتیفیکیشنی برای فرستنده ارسال می شود تا بداند دریافت کننده کدام گزینه را انتخاب کرده است.
 
 این اپلیکیشن دو طرفه است یعنی پسر  هربرت نیز می تواند پیام هایی مشابه را برای پدر ارسال کند.
 
 این اپلیکیشن  فقط برای موبایل های اندروید ارائه شده و نخستین بار در آگوست ۲۰۱۷ میلادی عرضه شده است. اما در هفته های اخیر توجهات بسیار زیادی به آن شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.