تلفن همراه

گوشی

January 12, 2019
17:48 شنبه، 22ام دیماه 1397
کد خبر: 97089

افزایش ۴۰ درصدی سرعت اینترنت وای‌فای در سری جدید گوشی‌های آیفون

بسیاری از کارشناسان برآورد و اعلام کرده‌اند که آیفون‌های مدل سال ۲۰۱۹ از سرعت اینترنت بی‌سیم وای‌فای بسیار بالاتر و بهتری برخوردار خواهند شد.
 
کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی بارکلیز به تازگی در مورد گوشی‌های آیفون مدل سال ۲۰۱۹ میلادی برآورد و اعلام کرده‌اند که اپل قصد دارد قابلیت جدیدی را به این گوشی‌های جدید بیافزاید تا کاربران بتوانند از سرعت بسیار بالاتری برای انتقال اطلاعات و دانلود فایل های موردنظر خود با استفاده از اینترنت وای فای گوشی بهره‌مند شوند. این بدان معناست که گوشی‌های جدید نسل بعدی آیفون که طبق معمول در رویدادی در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی رونمایی خواهند شد، سرعت اینترنت وای فای بسیار بالاتر و بیشتری را برای کاربران آیفون به ارمغان خواهند آورد.
 
در این گزارش همچنین آمده است که این آیفون‌های جدید از جدیدترین پروتکل و نسل ششم استانداردهای وای فای (Wi-Fi ۶) بهره خواهند گرفت که بر اساس تکنولوژی مبتنی بر IEEE ۸۰۲.۱۱ax است. بهره‌مندی از این فناوری بدان معناست که سرعت اتصال، انتقال و دریافت داده از طریق اینترنت وای فای گوشی‌های آیفون تا ۴۰ درصد نسبت به وضعیت کنونی آن که از نسل پنجم استانداردهای وای فای بهره می‌برد، بهبود و افزایش پیدا خواهد کرد.
 
بر اساس گزارش وب سایت phonearena، نسل پنجم استانداردهای اینترنت وای فای (Wi-Fi ۵ standard) آخرین بار در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه و منتشر شد که بسیاری از شرکت های تولیدکننده موبایل و دستگاههای الکترونیکی محصولات تولیدی خود را طبق چنین تکنولوژی طراحی، تولید و به روزرسانی کردند.
 
استانداردهای نسل ششم اینترنت وای فای همچنین از امنیت سایبری بیشتر و بالاتری نیز برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت هم زمان اطلاعات با حجم بالا و زیاد را دانلود و منتقل کنند.
 
اتصال به استانداردهای نسل ششم اینترنت وای فای همچنین موجب بهبود عملکرد باتری و افزایش طول مدت زمان شارژدهی گوشی‌های آیفون نیز می شود که به صورت کلی می‌توان نتیجه گرفت که موجب افزایش رضایت مندی کاربران گوشی‌های آیفون از عملکرد دستگاههایشان می شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.