لبه تکنولوژی

January 12, 2019
17:52 شنبه، 22ام دیماه 1397
کد خبر: 97090

۹ رونمایی برتر در نمایشگاه سی‌ای‌اس ۲۰۱۹

خبرگزاری فرانسه ۹ رونمایی برتر امسال نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی را با نگاه خود لیست کرد.
 
این ۹ محصول به شرح زیر است:
 
ANYmal ساخت کمپانی ANYbotics است که برای دلیوری کالا و نیز مانیتورینگ به‌صورت خودران ساخته‌شده است. این ربات راه می‌رود، می‌دود، می‌رقصد، می‌پرد و از کوه بالا می‌رود و می‌توان از آن در صنعت، کشاورزی، سرگرمی و امور اضطراری استفاده کرد.
 
 
Elevate ساخت هیوندای یک خودرو با ۴ پای رباتیک است که ضمن رفتن به جلو مانند خودرو، می‌تواند از دیوار بالا رفته و تا ارتفاع ۱.۵ متر بالا رفته و انسان و یا کالا را در خود جای دهد. برای امداد و نجات نیز مناسب به نظر می‌رسد.
 
 
Holographic meeting platform ساخت Mimesys که هولوگرافیک سه‌بعدی زنده تولید کرده و اجازه دیدن یکدیگر را به‌صورت کنفرانس می‌دهد.
 
 
IMx KURO ساخت نیسان خودروی خودران برقی است که در حالت تعریف‌شده سرعت را بر اساس مود کاربر کم‌وزیاد می‌کند.(در حالت خواب‌آلودگی کم می‌کند)
 
 
iPal ساخت AvatarMind یک ربات آموزشی است که قادر به مکالمه، رقص، گیم بازی و به اشتراک‌گذاری مطالب روی شبکه‌های اجتماعی است. ۲۴ موتور و ۴ چرخ دارد. دستیار فرد سالمند نیز می‌تواند بشود.
 
 
OLED rollable TV screens ساخت ال‌جی مجموعه نمایشگرهای تاشو، انعطاف‌پذیر و ورقه‌ای است که امسال با کنار هم قرار دادن۲۶۸ اسکرین، صحنه‌ای متفاوت را در CES به نمایش گذاشت.
 
 
حلقه هوشمند ساخت STARK سیستم پرداخت الکترونیکی است که روی انگشت کاربر نصب‌شده و کار پرداخت را آسان می‌کند.
 
 
اتوبوس بودن راننده ساخت Bosch مردم را به‌صورت خودران جابجا می‌کند. به سیستم پارکینگ و رزرو به‌صورت شبکه‌ای متصل است.
 
 
FlexPai ساخت Royole یک تبلت/گوشی هوشمند تاشو است که اسکرین نشکن در خود جای‌داده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.