اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

January 14, 2019
14:48 دوشنبه، 24ام دیماه 1397
کد خبر: 97158

راه اندازی سومین اپراتور موبایل عمان

ایستنا: رگولاتوری عمان (TRA) اعلام کرد فراخوان راه اندازی سومین اپراتور موبایل این کشور، اوایل سال 2019 منتشر خواهد شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، فرایند صدور پروانه برای سومین اپراتور موبایل این کشور در مراحل نهایی قرار دارد و باندهای فرکانسی 3400-3700 مگاهرتز طی برگزاری یک مراسم قرعه کشی به اپراتورهای عمانی اختصاص داده شده است.
همچنین به تمامی اپراتورهای موبایل این کشور برای توسعه و بکارگیری نسل پنجم فناوری موبایل نیز فرکانس 100 مگاهرتزی تخصیص داده خواهد شد.
براساس قرعه کشی برگزار شده، به عمان تل فرکانس 3400-3500 مگاهرتز، به Ooredoo فرکانس 3500 تا 3600 مگاهرتز و به اپراتور سوم موبایل فرکانس 3600-3700 مگاهرتز اختصاص داده شده است.
TRA اعلام کرده است تمامی امکانات و فرکانس های تخصیص شده به اپراتور سوم تلفن همراه این کشور مشابه سایر اپراتورها خواهد بود.
هدف رگولاتوری عمان از این روند، ایجاد فضای رقابتی به منظور ارایه سرویس های بهتر و با نرخ منطقی است.
TRA باند فرکانسی 3400-3700 مگاهرتز را بعد از همکاری و هماهنگی با وزارت اقتصاد عمان در اختیار اپراتورهای موبایل این کشور خواهد گذاشت.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.