اپلیکیشن

تلفن همراه

January 14, 2019
14:56 دوشنبه، 24ام دیماه 1397
کد خبر: 97164

نصب اپلیکیشن با وجود ظرفیت پایین حافظه

بر اساس تصویری که یکی از کاربران در فضای مجازی منتشر کرده است، به نظر می‌رسد که فروشگاه اینترنتی گوگل پلی استور قصد دارد با نمایش میزان ظرفیت حافظه باقیمانده به کاربران کمک کند بدانند برای نصب اپیلیکیشن‌های موردنظر خود به چه میزان حافظه نیاز دارند.
 
اگر شما نیز با مشکل همیشگی کمبود ظرفیت حافظه در گوشی های هوشمند اندرویدی خود مواجه هستید، به نظر می رسد که گوگل راهکاری را برای حل این موضوع اندیشیده است و آن نیز افزودن قابلیت و امکان جدیدی به پلتفرم فروشگاه اینترنتی و آنلاین گوگل پلی استور است که به واسطه آن کاربران قادر خواهند بود حجم دقیقی از ظرفیت حافظه باقی مانده در گوشی هوشمند خود را قبل از نصب و دریافت اپلیکیشن مربوطه مشاهده کرده تا بدانند که دقیقا نیازمند چه میزان حافظه برای دانلود آن برنامه هستند و برای این کار، می توانند کدامیک از اپلیکیشن های پیش روی خود را حذف کرده و حافظه موردنیاز خود را به دست آورند.
 
بر اساس گزارش وب سایت phonearena، این تصویر اسکرین شات که توسط یکی از کاربران معروف و فعال در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) منتشر شده است، نشان می دهد گوگل می خواهد به کاربران گوشی های پایین رده و میان رده که معمولا  ظرفیت حافظه کمتری دارند، نیز خدمات بهتری را ارائه کند تا آنها هم بتوانند از اپلیکیشن های موردنظر خود بهره مند شده و ظرفیت حافظه گوشی خود را بهتر از قبل مدیریت کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.