امینت

تلفن همراه

January 20, 2019
18:05 یکشنبه، 30ام دیماه 1397
کد خبر: 97308

چگونه اطلاعات گوشی خود را بازیابی کنیم

این روزها در دستان بسیاری از کاربران گوشی هوشمند و تبلتی قرار دارد که حاوی اطلاعات مهمی است. اطلاعاتی که از دست دادن آنها برای بسیاری از ما ناراحت‌کننده است.
با اینکه بارها کارشناسان توصیه کرده‌اند که به مقوله پشتیبان‌گیری از سیستم باید توجه ویژه داشت اما متأسفانه اکثر کاربران به دلایل مختلف از جمله تنبلی این مهم را به فراموشی سپرده‌اند به همین علت زمانی که سیستم آنها دچار اشکال می‌شود و اطلاعات آنها به خطر می‌افتد به نوعی به یاد نسخه پشتیبان می‌افتند که دیگر در آن زمان کارساز نیست. به همین علت نرم افزارهای بسیاری در این خصوص نوشته شده است که می‌تواند اگر شما نسخه‌ای از اطلاعات خود ندارید، اطلاعات شما را بازیابی کند.
یکی از نرم افزارهای مهم FonePaw Android Data Recovery است. نرم افزار کاربردی برای بازیابی اطلاعات پاک شده دستگاه‌های اندرویدی، این نرم افزار فایل‌های حذف شده یا از دست رفته تبلت یا گوشی اندرویدی را شناسایی و ریکاوری می‌کند. از ویژگی‌های این نرم افزار سادگی در استفاده و ظاهر کاربرپسند آن است.
این نرم افزار دارای ویژگی‌های بسیاری است که از جمله می‌توان به این موارد اشاره داشت:
– امکان بازیابی اطلاعات مخاطبان کاربر از جمله شماره‌ها، آدرس و… از روی مموری کارت و حافظه داخلی دستگاه و خروجی به‌صورت VCF/CSV/HTML
– قابلیت ریکاوری کردن اس‌ ام اس‌ها و پیام‌های متنی داخل گوشی و خروجی به‌صورت فرمت های CSV/HTML
– بازیابی و ریکاوری اطلاعات تماس‌های خروجی، ورودی و از دست رفته و خروجی این اطلاعات به‌صورت فایل اچ تی‌ام ال
و دهها ویژگی دیگر، علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و همچنین بارگذاری رایگان این نرم افزار می‌توانند به سایت p30world.com مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.