رگولاتوری

پروانه‌های جدید ارائه خدمات مرکز تماس اعطاء شد

مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات از اعطای پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) به دو متقاضی واجدالشرایط دریافت پروانه خبر داد.
 
مهرداد ویسی با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای اجرای مصوبات 204 و 253 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نخستین پروانه ارائه خدمات مرکز تماس اعطاء کرد، گفت: این پروانه با تسهیلات ویژه و به صورت رایگان به مؤسسه نیکوکاری رعدالغدیر اعطا شد.
 
مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات ادامه داد: این مؤسسه با یک مرکز اصلی و بیش از 60 میز پاسخگوئی زمینه اشتغال معلولان در کشور را فراهم کرده است.
 
وی ابراز کرد: دومین پروانه در سال 97 به شرکت بهپرداز جهان با یک مرکز اصلی و یک مرکز فرعی با 60 میز پاسخگوئی در هر مرکز اعطا شده است.
 
او با اشاره به اینکه تاکنون شش شرکت، پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) را دریافت کرده‌اند، گفت: دارندگان پروانه مرکز تماس می‌توانند با استفاده از شبکه‌های ارتباطی ایجاد شده، خدمات اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، سنجش رضایت مشتریان، بازاریابی، تبلیغ محصولات و خدمات جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل داده‌های آماری را ارائه کنند.
 

​​