تلفن همراه

مشترکین رایتل می توانند از خدمات سازمان تامین اجتماعی در بستر تلفن همراه استفاده کنند

با توجه به هدف‌گذاری این سازمان در گسترش کانال های ارتباطی خدمات غیرحضوری و به منظور سهولت ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش، امکان ارائه خدمات غیرحضوری از طریق سامانه USSD با کد دستوری #1420*، برای مشترکین اپراتور تلفن همراه رایتل فراهم شد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی با اعلام این خبر گفت: دریافت آخرین سابقه، نمایش استحقاق درمان، آخرین مستمری پرداختی، رابطه بیمه‌ای و بدهی کارفرمایان از جمله استعلام های غیرحضوری این سازمان برای مخاطبان است که در این سامانه پیاده سازی شده اند. همچنین بیمه شدگان و بازنشستگان می توانند از طریق کد دستوری مذکور نوبت خود را از طریق تلفن همراه از شعب سازمان و مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی جهت مراجعه اخذ کنند.
 
مهندس علی معیری افزود: یکی دیگر از امکاناتی که در بستر تلفن همراه(USSD) فراهم شده است دریافت قوانین تامین اجتماعی است که در این بخش آیین نامه های بیمه ای، درمانی و بخشنامه ها قابل بهره برداری است.
وی ادامه داد: در بخش پرسش و پاسخ که از گزینه های کد دستوری #1420*است ، بیمه شدگان و بازنشستگان می توانند سئوالات خود را از طریق لینک سامانه مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی مطرح کنند.
مهندس معیری گفت: در گزینه معرفی سازمان تامین اجتماعی نیز اساسنامه، خدمات بیمه ای و درمانی و درباره سازمان و در گزینه خدمات، نمونه فرم ها، دستمزد مبنای کسر حق بیمه و دریافت اپلیکیشن تامین اجتماعی من، جهت آگاهی ذینفعان آورده شده است.
مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: این سرویس  ها برای مشترکین اپراتور همراه اول از تابستان 96 تاکنون با سرشماره #142*پیاده سازی  و عملیاتی شده  و در دسترس مردم  قرار گرفته است و به زودی برای مشترکین اپراتور ایرانسل نیز این امکان فراهم خواهد شد.
 

​​