اپراتورها

تلفن همراه

January 24, 2019
17:56 پنجشنبه، 4ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97385

زورآزمایی اپراتورها به پیام رسان ها رسید

پس از فعالیت گسترده همراه اول در «روبیکا»، ایرانسل نیز در پیام رسان «گپ» سرمایه گذاری کرد تا زورازمایی و رقابت دو اپراتور کشور به حوزه پیام رسان ها نیز گسترش یابد.
 
 
 
پس از فعالیت گسترده شرکت ارتباطات سیار در روبیکا، حالا ایرانسل هم با سرمایه گذاری در گپ وارد بازار پیام رسان ها شد. در اطلاعیه مشترک اپراتور دوم و پیام رسان گپ آمده است: 
«هدف از این سرمایه گذاری مشترک، توسعه زیرساخت ها، خدمات و جامعه مخاطبان در سطح داخلی و بین المللی است؛ این کار مشترک با همان نام پیام رسان گپ و با بهره گیری از بازخورد های مشترکان و استفاده از تجربیات پیام رسان های موفق بین المللی عرضه شده و در دوره جدید فعالیت خود بر توسعه خدمات در حوزه های زیر تمرکز می کند:
 
1- گپ و خدمات متنوعش در ایران و جهان در اختیار تمامی علاقه مندان فضای مجازی قرار دارد و مستقل از بستر ارتباطی مخاطب، خدمت رسانی خواهد کرد.
2- گپ به شکل بین المللی به بازار عرضه خواهد شد و در تمام نقاط جهان، همگان از خدمات متنوع آن بهره مند خواهند شد.
3- در این سرمایه گذاری مشترک، ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای خدمات دهی مطلوب به کاربران پیش بینی شده است.
4- در گپ علاوه بر خدمات معمول پیام رسان ها، خدمات دولت الکترونیکی از قبیل پرداخت قبوض، خدمات پیشخوان دولت، بیمه سلامت، کارت سوخت مجازی، خدمات شهرداری ها و… در این پیام رسان پیش بینی شده و فهرست این خدمات به مرور تکمیل می شود.
 
همچنین خدمات دیگری نظیر موارد زیر نیز به کاربران ارائه می شود:
– خدمات حوزه سرگرمی و بازی های رایانه ای چند رسانه ای
– خدمات پرداخت الکترونیکی، کیف پول الکترونیکی و ارز دیجیتال
– ارایه خدمات در حوزه پیام رسان ویژه کودکان و نوجوان (دنیای هوشمند مداد)
– خدمات حمایتی کسب وکارهای کوچک و متوسط نظیر فروشگاه ساز، بات پلتفرم، درگاه پرداخت و تبلیغات هوشمند».
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.