تلفن همراه

گوشی

February 9, 2019
12:57 شنبه، 20ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97666

پرچمدار جدید نوکیا در تصاویر جدیدی دیده شد

آرش کریم بیگی – ICTna.ir : نوکیا ۹ پیورویو که به نظر می رسد به زودی قرار است معرفی شود امروز در تصاویر جدیدی دیده شده که در ادامه با هم آن را مرور خواهیم کرد.
 
همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، دوربین پنج گانه نوکیا ۹ پیورویو کاملا مشخص است. نمای جلویی نوکیا ۹ پیورویو همان چیزی است که پیش از این دیده بودیم. طراحی نوکیا ۹ از نمای جلو دقیقا به ما یادآور می شود که این یک پروژه کش‌دار از دو سال پیش است و نه حاشیه آن آنقدر کم است که بخواهیم احساس یک دستگاه از ۲۰۱۹ را به آن داشته باشیم و نه فناوری ویژه ای در نمایشگر آن در طراحی ظاهری استفاده شده است. به هر صورت این نمی تواند بد باشد اما همین که خوب نیست و قابل رقابت با دستگاه های روز به نظر نرسد، خود مشکل بزرگی است.
 
نوکیا ۹ پیورویو با دوربین پنج گانه ارایه خواهد شد و در این رندرها نگاهی دقیق تر به آن داریم. همانطور که می بینید، روی قاب پشتی نوکیا ۹ هفت سوراخ وجود دارد و پنج سوراخ آن مربوط به دوربین‌هاست. یکی از این سوراخ ها برای فوکوس لیزری و فلاش LED است.
 
در این رندر دوربین پنج گانه نوکیا ۹ را شاهد هستیم که نقطه قوت اساسی فروش دستگاه خواهد بود. همسطح بدنه بودن این دوربین پنج گانه کاملا جذاب است و امیدواریم که عملکرد جذابی را نیز ارایه کند.
 
روی قاب پشتی خبری از حسگر اثرانگشت نیست و این به دلیل آن است که این حسگر با نمایشگر یکپارچه شده است. بله، نوکیا ۹ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه خواهد شد و نمایشگر دستگاه یک نمایشگر نه‌چندان کم حاشیه با نسبت تصویر ۱۸:۹ است.
 
درباره نمایشگر صحبت شد و بد نیست بدانید نمایشگر نوکیا ۹ یک نمایشگر با پنل AMOLED خواهد بود که اندازه ۵.۹ اینچی دارد و رزلوشن QHD+ برای آن عنوان می شود. همانطورکه حدس زده اید، نسبت تصویر نمایشگر 18:9 است. در این رندرها به نظر می رسد حاشیه پایین کمی از حاشیه بالا بیشتر است.
 
از نظر ظاهری اگر مجموعه دوربین عجبیب با هفت سوراخ را در نظر نگیریم، نوکیا ۹ یک دستگاه کاملا نرمال به نظر می رسد که برای این روزها دیدنش طبیعی است. در حقیقت فاکتور شاخص دیگری در طراحی ندارد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.