تلفن همراه

گوشی

February 9, 2019
15:40 شنبه، 20ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97676

وزیر ارتباطات میگوید سهم بازار گوشیهای GLX به 7 درصد رسیده است!

 
GLX HS.jpg
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به تقاضای برخی کاربران برای حل مشکلات کارخانه گوشی تلفن همراه (GLX) جی ال ایکس، گفت: پس از شرایطی که درباره نرخ ارز ایجاد شد میزان کاربرد گوشی های جی ال ایکس در شبکه و سهم این گوشی‌ها در بازار ایران به ۷ درصد رسید که تقریبا رشدی ۷ برابری را تجربه کرد.
 
وی ادامه داد: سپس در عرصه تولید گوشی به مشکل برخوردند که در سفری که بعد از سفر اول به خرمشهر داشتم گفتند کالاهایشان در گمرک است و مشکل کالا داشتند؛ همان زمان با آقای کرباسیان وزیر سابق اقتصاد صحبت کردم و کالاهایشان را ترخیص کردند و تحویل گرفتند و در فرآیند تولید پیش‌ رفتند. اکنون گزارش دیگری مبنی بر اینکه مشکلی دارند و منعکس کرده باشند نداریم.
 
جهرمی تصریح کرد: در عین حال آقای جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون مربوطه وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تسهیل شرایط تولید گوشی در کشور در حال مذاکره هستند که البته آخرین خبر را در این باره ندارم و باید بپرسم.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بنابراین آخرین درخواست شرکت GLX درباره ترخیص کالا از گمرک بود که انجام شد و همچنین درخواست بخشی از منابع مالی از وجوه اداره شده را داشتند که در اختیارشان قرار گرفت و اکنون کارشان را پیش می‌برند و دیگر مشکلی را به من منعکس نکرده‌اند.
 
وی ادامه داد: زمانی نیز مردم در شبکه های اجتماعی می نوشتند که گوشی هایی که به GLX سفارش داده‌اند را تحویل نگرفتند که اکنون از آن پیام ها نیز دریافت نمی‌کنم.
 
جهرمی تاکید کرد: دوست داریم در شرایطی که کارشان را پیش می‌برند زحمتی برایشان نداشته باشیم و اگر مشکلی دارند مشکلاتشان را حل کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.