تبلت

تلفن همراه

February 17, 2019
15:40 یکشنبه، 28ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97739

عرضه باریک ترین و سبک ترین تبلت سامسونگ

سامسونگ به تازگی از تبلت اندرویدی جدید خود رونمایی کرده که دارای نمایشگری 10.5 اینچی است و سبک ترین و باریک ترین تبلت تولیدی این شرکت لقب گرفته است.
 
به گزارش ورج، این تبلت تنها 399 دلار قیمت دارد و به مراتب ارزان قیمت تر از تبلت گالکسی تب اس 4 سامسونگ با قیمتی 649 دلاری است.
تبلت جدید نیز از سری گالکسی بوده و Tab S5e نامیده می شود. ضخامت این تبلت به 5.5 میلیمتر و وزن آن به تنها 400 گرم می رسد. پیش از این باریک ترین و سبک ترین تبلت شرکت سامسونگ دارای نمایشگری 11 اینچی بوده و 5.9 میلیمتر ضخامت و 468 گرم وزن داشته است.
 
نمایشگر Tab S5e حدود 81.8 درصد از کل قاب جلویی آن را می پوشاند. نمایشگر این تبلت از نوع Super AMOLED بوده و دارای نسبت تصویری 16 به 10 است. دقت این نمایشگر 2560 در 1600 پیکسل است. پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 670 و باتری با عمر 14.5 ساعته از جمله مزایای تبلت مذکور است.
 
بر روی این تبلت دستیار صوتی هوشمند Bixby 2.0 نیز نصب شده است. امکان افزودن صفحه کلید به این تبلت وجود دارد، اما قلم هوشمند S Pen stylus از آن پشتیبانی نمی کند. دوربین های تبلت یادشده در پشت و جلو به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسلی هستند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.