اپراتورها

تلفن همراه

February 19, 2019
15:07 سه شنبه، 30ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97801

بسته های رایگان اینترنت همراه اول در «دوشنبه سوری»‌ بهمن ماه

همراه اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکین خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، در قالب طرح «دوشنبه سوری» در آخرین دوشنبه هر ماه طرح های جذاب و ویژه ای در نظر گرفته است.
هدایای در نظر گرفته برای هر «دوشنبه سوری» متنوع و متفاوت بوده و مشترکین هر ماه از هدایای آن مطلع می شوند.
 
در دومین «دوشنبه سوری» اپراتور اول که ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود، هدایای جذاب اینترنتی در نظر گرفته شده که شامل بسته های دیتای(۱۰۰مگابایت تا ۱۰۰گیگابایت) یک روزه(از ساعت ۵ تا ۱۷) است که به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری بصورت تصادفی اختصاص می یابد.
بسته های اینترنت «دوشنبه سوری» از ۱۰۰مگ تا ۱۰۰گیگابایت تعریف شده که شامل همه مشترکین همراه اول می شود.
 
مشترکین همراه اول از ساعت صفر روز دوشنبه ۲۹بهمن ماه(به مدت یک روز) فرصت دارند با شماره گیری کددستوری #۱*۵۴*۱۰۰* بسته خود را فعال کنند.
همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال اینترنتی اپراتور اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.