February 21, 2019
14:27 پنجشنبه، 2ام اسفندماه 1397
کد خبر: 97847

باMWC19: سامسونگ نسخه جدید ساعت‌های هوشمند خود را رونمایی کرد

 
شرکت سامسونگ در دهمین سالگرد معرفی سری Galaxy S مجموعه‎ای از جدیدترین اعضای این خانواده از گوشی‎های پیشرفته را تحت نام مجموعه گلکسی S10 رونمایی کرد. مجموعه گلکسی S10 شامل چهار دستگاه منحصربه‌فرد است که متناسب با اصلی‏ترین نیازهای بازار امروز گوشی‏های هوشمند طراحی شده‏ و به کاربر امکان می‏دهند تا فعالیت‏های مورد علاقه‏اش را بیش از همیشه انجام دهد. همه این گوشی‏ها در مهم‏ترین بخش‏های موردعلاقه کاربران یعنی نمایشگر، دوربین و عملکرد گوشی، نوآوری‏های چشمگیری دارند. 
گلکسی S10 نمادی است از یک دهه نوآوری برای کسانی که به دنبال یک گوشی پیشرفته با قدرت بالا هستند که درها را برای ورود به نسل آینده گوشی‏های هوشمند باز می‏کند. در عین حال گوشی گلکسی S10+ پاسخی است به نیاز کاربرانی که می‏خواهند در همه قابلیت‏ها شامل نمایشگر، دوربین یا عملکرد جلوتر باشند. در عین حال گوشی گلکسی S10e نیز برای کاربرانی طراحی شده است که همه قابلیت‎های پیشرفته را در یک قالب کوچک‏تر و با نمایشگری تخت می‏خواهند. 
 
HHP - Samsung Raises the Bar with Galaxy S10 - Pic (16).jpg
 
اما نهایتا نسخه گلکسی S10 5G پاسخی است به کاربرانی که می‏خواهند از حالا برای استفاده از سریع‏ترین سرعت اتصال ممکن و قدرتمندترین قابلیت‏ها خود را آماده کنند. مجموعه گلکسی S10 با بهره بردن از نمایشگر جدید دینامیک آمولد (Dynamic AMOLED) سامسونگ در کنار نسل جدید دوربین و قابلیت‏های هوش مصنوعی، در واقع انتخاب‏های کاربران را متنوع‏تر کرده و در عین حال دنیای گوشی‏های هوشمند را یک قدم به جلو می‏برد. 
 
دی‏جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل گفت «سری گلکسی S از زمان معرفی در ۱۰ سال پیش همیشه نماد برترین نوآوری‏ها بوده  و تجربه‏ای باورنکردنی را در اختیار کاربران قرار داده است. گلکسی S10 نیز متکی بر همین میراث باورنکردنی، اکنون مجموعه‎ای از نوآوری‎های چشمگیر را در حوزه نمایشگر، دوربین و عملکرد، در خود جای داده است. این مجموعه شامل چهار گوشی است که هرکدام برای گروه معینی از کاربران طراحی شده‏اند و به این ترتیب سامسونگ با اتکا به یک دهه پیشتازی در دنیای گوشی‏های هوشمند، عصر جدیدی را در فناوری‏های این صنعت آغاز کرده است».
 
نمایشگر Dynamic AMOLED تصویری فراگیر مجهز به اسکن اولتراسونیک اثرانگشت
گلکسی S10 مجهز به پیشرفته‏ترین نمایشگرهای سامسونگ یعنی اولین نسل نمایشگرهای دینامیک آمولد است. این محصول همچنین اولین گوشی هوشمند جهان است که تاییدیه HDR10+ را دریافت کرده است. نمایشگر این گوشی با استفاده از روش tone mapping به شکل دینامیکی، به شما امکان می‏دهد بازه‏ای بزرگتر از رنگ‏های مختلف را به شکلی کاملا واقعی و شفاف مشاهده کرده و در عین حال تمامی جزییات تصویر را نیز با دقت کامل ببینید . نمایشگر دینامیک آمولد گوشی گلکسی S10 همچنین موفق شد تاییدیه موسسه معتبر VDE آلمان را برای تولید دقیق رنگ‏ها در کنار  نسبت کنتراست فوق‏العاده  با تولید رنگ های مشکی مطلق و سفید مطلق، دریافت کند . 
 
HHP - Samsung Raises the Bar with Galaxy S10 - Pic (9).jpg
 
موسسه دیسپلی میت (DisplayMate) نیز تایید کرده است که نمایشگر این گوشی رنگ‏ها را با دقت فوق‏العاده (حتی زیر نور شدید خورشید)  تولید می‏کند . نمایشگر دینامیک آمولد همچنین با استفاده از قابلیت Eye Comfort خود بدون کاستن از کیفیت تصویر یا اضافه کردن هرگونه فیلتر، میزان نور آبی را کاهش می‏دهد. کارآمدی این قابلیت نیز به تایید گروه TUV Rheinland رسیده است . 
صفحه نمایش بدون مرز منحصربه‌ فرد Infinity-O در گوشی گلکسی S10 دارای یک مهندسی خاص است که توانسته مجموعه‏ای از حسگرها در کنار دوربین، داخل یک حفره کوچک روی نمایشگر جای دهد تا شما بتوانید بدون هیچگونه مزاحمتی، بیشترین استفاده را از سطح صفحه نمایش داشته باشید. 
نمایشگر دنیامیک آمولد گلکسی S10 اکنون مجهز به اولین نسل از حسگر اولتراسونیک اثر انگشت   داخل صفحه نمایش شده است که می‏تواند انگشت شما را بصورت سه بعدی و واقعی (و نه دوبعدی و شبیه یک عکس) اسکن کرده و به این ترتیب امکان فریب خوردن حسگر را به شدت کاهش دهد. این حسگر بیومتریک جدید توانسته است تاییدیه اتحادیه محصولات بیومتریک FIDO را به عنوان یک روش بسیار مطمئن برای تایید هویت و حفظ امنیت گوشی کسب کند. 
 
دوربین فوق پیشرفته
شرکت سامسونگ با اتکا به پیشتازی خود در معرفی دوربین‏های دوئال پیکسل و با دیافراگم دوگانه، اکنون فناوری جدیدی را در دوربین گلکسی S10 خود معرفی کرده است که با بهره بردن از پیشرفته‏ترین قابلیت‏های هوش مصنوعی، امکان گرفتن عکس‏ها و تصاویر چشمگیر را ساده‏تر می‏کند:
 
HHP - Samsung Raises the Bar with Galaxy S10 - Pic (13).jpg
 
لنز فوق عریض: گلکسی S10 اولین عضو سری S است که با داشتن یک لنز فوق عریض امکان دید 123 درجه را، شبیه چشم انسان، فراهم کرده و به این ترتیب دقیقا همان صحنه‏ای که می‏بینید در قاب دوربین هم ثبت خواهد شد. لنز فوق عریض بهترین گزینه برای گرفتن عکس‏های لند اسکیپ، پانوراما و حتی جای دادن تعداد بیشتری از اعضای خانواده در قاب یک عکس است یعنی همیشه می‏توانید کل صحنه پیش رویتان را در عکس ثبت کنید.
 
فیلمبرداری با کیفیت بالا و بدون لرزش  (Super Steady): گلکسی S10 با استفاده از فناوری لرزشگیر دیجیتال خود، امکان فیلمبرداری با کمترین لرزش را به کاربر می‎دهد. چه وسط یک کنسرت پرهیاهو یا در حال دوچرخه سواری، فناوری Super Steady به شما امکان می‏دهد لحظه‏های خود را با کمترین لرزش ثبت کنید. هر دو دوربین اصلی و سلفی این گوشی امکان فیلمبرداری با کیفیت UHD را دارند اما دوربین اصلی گلکسی S10 اولین دوربین در صنعت موبایل است که امکان فیلمبرداری با کیفیت HDR10+ را به کاربر می‏دهد. 
 
دوربینی با هوش مصنوعی: گلکسی S10 مجهز به یک واحد پردازش عصبی (NPU) برای کنترل قابلیت‏های هوشمند دوربین خود است که به شما امکان می‎دهد بدون نیاز به تغییر گزینه‎ای خاص در تنظیمات گوشی، عکس‎هایی فوق حرفه‎ای و مناسب برای اشتراک‏گذاری روی شبکه‎های اجتماعی بگیرید. قابلیت ارتقا دهنده کیفیت عکس (Scene Optimizer) نیز با کمک NPU اکنون می‏تواند سوژه های داخل صحنه را با دقت بیشتری تشخیص داده و پردازش کند. قابلیت Shot Suggestion نیز پیشنهادات جذابی را در حوزه قاب ‌بندی تصویر به شما می‏دهد تا بهترین عکس ممکن را از صحنه دلخواه خود بگیرید .
 
با قابلیت‎های هوشمند بالاترین بهره را از گوشی‏تان ببرید
گلکسی S10 مجهز به پیشرفته‏ترین سخت‏افزارها و نرم‏افزارهای مبتنی بر یادگیری ماشینی است که با تمام توان خود کار می‏کنند تا شما در آرامش باشید. مجموعه‎ای از قابلیت‏ها مانند اشتراک‏گذاری شارژ باتری، عملکرد متکی به هوش مصنوعی و Wi-Fi هوشمند، گلکسی S10 را به هوشمندترین گوشی سامسونگ تا امروز تبدیل کرده‏اند.
 
HHP - Samsung Raises the Bar with Galaxy S10 - Pic (10).jpg
 
اشتراک شارژ بی‎سیم(Wireless PowerShare): شرکت سامسونگ قابلیت اشتراک گذاری شارژ بی سیم را برای اولین بار در گوشی گلکسی S10 معرفی کرده است و به این ترتیب شما می‏توانید براحتی شارژ باتری‏تان را با دیگر گوشی‎های هوشمند و حتی ابزارهای پوشیدنی دارای تاییدیه Qi به اشتراک بگذارید. در صورت اتصال گلکسی S10 به شارژ معمولی، با استفاده از قابلیت اشتراک‏گذاری شارژ بی سیم ، می‏توانید هم‏زمان یک دستگاه دیگر را هم شارژ کنید. 
عملکرد هوشمند: نرم افزار جدید هوش مصنوعی در گوشی گلکسی S10 بصورت خودکار میزان مصرف باتری، عملکرد CPU، RAM و حتی دمای دستگاه را متناسب با میزان استفاده شده تنظیم کرده و در عین حال به مرور زمان عادات شما را یادگرفته و روز به روز دقیق تر می‏شود. هم چنین به مرور زمان عادات شما را یاد گرفته و به این ترتیب اپلیکیشن‎های مورد استفاده‏تان را سریع‏تر باز می‏کند. 
وای‏فای هوشمند: گوشی گلکسی S10 مجهز به وای‏فای هوشمند است که امکان اتصال بدون اختلال و امن را از طریق سوئیچ سریع میان وای‏فای و LTE فراهم کرده و در عین حال درباره اتصال‏های وای‏فای مشکوک به شما هشدار می‏دهد. این گوشی همچنین از استاندارد جدید Wi-Fi 6 پشتیبانی می‏کند که در صورت اتصال به روتر سازگار با این استاندارد، اتصال بسیار بهتری در اختیار شما قرار می‏دهد.
Bixby Routines: نسخه بیکسبی مورد استفاده روی گلکسی S10 بصورت خودکار انتخاب‏های روتین شما را شناسایی کرده و برای ساده‏تر کردن کارها به شما پیشنهاد می‏دهد. حالت‏های پیش‏فرض یا شخصی‎سازی شده مانند حالت رانندگی (Driving) یا حالت پیش از خواب (Before Bed) متناسب با عادت‏های شما تنظیم می‎شوند تا با استفاده از آنها بتوانید خیلی از کارها را با گلکسی S10 بدون دست زدن به گوشی انجام دهید .
 
عصر جدید 5G
 
HHP - Samsung Raises the Bar with Galaxy S10 - Pic (12).jpg
 
همانند اتصال‏های 2G, 3G و 4G، در عصر 5G نیز سامسونگ پیشتاز مسیر است و در زمینه ایجاد شبکه‏های 5G با اپراتورهای بزرگ همکاری دارد. اکنون شرکت سامسونگ با معرفی اولین گوشی پرچمدار مجهز به 5G در دنیا با نام گلکسی S10 5G، قدرت برتر نسل پنجم اینترنت را در دستان کاربران خود قرار داده است. با استفاده از گوشی گلکسی S10 5G، کاربران در صورت اتصال به یک شبکه 5G می‏توانند فصل کامل یک سریال تلویزیونی را تنها در عرض چند دقیقه دانلود کرده بازی‏هایی با گرافیک سنگین را بدون کوچکترین اختلال روی ابر  (Cloud)بازی کرده، حتی واقعیت مجازی (VR) یا واقعیت افزوده (AR) به شکلی متمایز تجربه کرده و با دوستان و خانواده خود تماس ویدیویی با کیفیت 4K بگیرند. برای آنکه کاربران بتوانند به بهترین شکل ممکن از قابلیت‏های برجسته 5G بهره‏مند شوند، گلکسی S10 5G مجهز به بزرگترین نمایشگر سری S یعنی صفحه نمایش بدون مرز Infinity-O با اندازه 6.7 اینچ، دوربین تشخیص عمق سه بعدی سامسونگ برای گرفتن عکس‎های سه بعدی، امکان فوکوس لایو ویدیو در حالت فیلمبرداری و  اندازه‏گیری خودکار، و در کنار همه اینها یک باتری 4500 میلی‎آمپری با قابلیت شارژ فوق سریع با شدت جریان 25 وات است. 
 
 میراث گلکسی و بیش از آن
مجموعه گوشی‏های گلکسی S10 هرچیزی که از سری S انتظار دارید مانند شارژ سریع بدون سیم 2.0، مقاومت در برابر آب و گردوغبار با استاندارد IP68،  نسل آینده پردازنده‏ها و خدمات متنوع سامسونگ مانند Bixby،Samsung Health، Samsung Pay و Samsung Dex را در خود جای داده‏اند. شما میتوانید  بالاترین میزان ظرفیت حافظه موجود در یک گوشی گلکسی را نیز تجربه کنید. نسخه گلکسی S10+  با 1 ترابایت حافظه داخلی  عرضه می‏شود و همچنین  امکان افزایش 512 گیگابایت از طریق حافظه جانبیMicro SD را نیز داراست. و به این ترتیب می‏تواند در مجموع 1.5 ترابایت حافظه در اختیار شما بگذارد . 
 
HHP - Samsung Raises the Bar with Galaxy S10 - Pic (1).jpg
 
سرعت: گلکسی S10 اتصال نسل آینده یعنی Wi-Fi 6 را  در اختیارتان قرار می‏دهد که در مناطق شلوغ مانند فرودگاه، اتصال شما را نسبت به بقیه کاربران ارجح و سرعت آن را تا چهار برابر بیشتر  می‏کند. اتصال LTE این گوشی برای اولین بار می‏تواند سرعت دانلود و مرور اینترنت را به مرز 2.0 گیگابایت در ثانیه برساند .
 
بازی: گلکسی S10 مجهز به یک نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهینه‎سازی عملکرد گوشی در زمان بازی و پیشرفته‏ترین سخت افزارها شامل Dolby Atmos برای حالت بازی و سیستم خنک کننده محفظه بخار(Vapor Chamber) است. گلکسی S10 همچنین اولین گوشی است که می‏تواند بازی‏های تولیدی در پلتفرم Unity را بهینه‎سازی کند. 
 
امنیت: گلکسی S10 مجهز به سیستم امنیتی پیشرفته ناکس سامسونگ و یک حافظه امن سخت افزاری است که کلید دسترسی شخصی شما به خدمات موبایلی مبتنی بر بلاک‏چین را فراهم می‏کنند. 
گوشی‏های گلکسی S10، S10+ و S10e در شش رنگ سفید، مشکی، سبز،آبی،زرد قناری و صورتی فلامینگویی  عرضه خواهند شد. مدل گلکسی S10+ همچنین در دو نسخه ویژه مشکی سرامیکی و سفید سرامیکی  عرضه خواهد شد. 
 
 
جدول مشخصات مجموعه گلکسی S10

 

 

Galaxy S10

Galaxy S10+

Galaxy S10e

Galaxy S10 5G

نمایشگر

6.1-inch Quad HD+ Curved Dynamic AMOLED, 19:9 (550ppi)

*رزولوشن پیشفرض Full HD+ است و می‏توان در تنظیمات آن را به Quad HD+ (WQHD+) تغییر داد.

6.4-inch Quad HD+ Curved Dynamic AMOLED, 19:9 (522ppi)
 

*رزولوشن پیشفرض Full HD+ است و می‏توان در تنظیمات آن را به Quad HD+ (WQHD+) تغییر داد

5.8-inch, Full HD+ Flat Dynamic AMOLED, 19:9 (438ppi)

 

6.7-inch Quad HD+ Curved Dynamic AMOLED, 19:9 (505ppi)

 

 

*رزولوشن پیشفرض Full HD+ است و می‏توان در تنظیمات آن را به Quad HD+ (WQHD+) تغییر داد

 

* اندازه صفحه نمایش برابر قطر یک مستطیل کامل و بدون در نظرگرفتن انحنای گوشهها اعلام شده است؛

دوربین

اصلی: دوربین سهگانه با OIS (لرزش گیر اپتیکال) دوگانه

تله: 12MP PDAF, F2.4, OIS (45°)

عریض: 12MP Dual Pixel AF, F1.5/F2.4, OIS (77°)

فوق عریض: 16MP FF, F2.2 (123°)

زوم اپتیکال 0.5X/2X: تا 10 برابر زوم دیجیتال

 

سلفی:

 Selfie: 10MP Super Speed Dual Pixel AF, F1.9 (80°)

 

اصلی: دوربین سهگانه با OIS (لرزش گیر اپتیکال) دوگانه

تله: 12MP PDAF, F2.4, OIS (45°)

عریض: 12MP Dual Pixel AF, F1.5/F2.4, OIS (77°)

فوق عریض: 16MP FF, F2.2 (123°)

زوم اپتیکال 0.5X/2X: تا 10 برابر زوم دیجیتال

 

سلفی:

 Selfie: 10MP Dual Pixel AF, F1.9 (80°)

– RGB Depth: 8MP FF, F2.2 (90°)

اصلی: دوربین دوگانه با OIS

(لرزش گیر اپتیکال)

عریض: 12MP 2PD AF, F1.5/F2.4, OIS (77°)

فوق عریض: 16MP FF, F2.2 (123°)

زوم اپتیکال 0.5X: تا 8 برابر زوم دیجیتال

 

سلفی:

UHD Selfie: 10MP Super Speed Dual Pixel AF, F1.9 (80°)

 

اصلی : دوربین چهارگانه با OIS (لرزش گیر اپتیکال)

تله : 12MP PDAF, F2.4, OIS (45°)

عریض : 12MP Dual Pixel AF, F1.5/F2.4, OIS (77°)

فوق عریض : 16MP FF, F2.2 (123°)

زوم اپتیکال 0.5X/2X: تا 10 برابر زوم دیجیتال

 hQVGA  : 3D Depth

سلفی :

10MP Dual Pixel AF, F1.9 (80°)

hQVGA : 3D Depth

بدنه

70.4 x 149.9 x 7.8mm, 157g

74.1 x 157.6 x 7.8mm, 175g (Ceramic: 198g)

69.9 x 142.2 x 7.9mm, 150g

77.1 x 162.6 x 7.94mm

 198g

پردازشگر

7nm 64-bit Octa-core processor (Max. 2.8 GHz + 2.4 GHz + 1.7 GHz)

8nm 64-bit Octa-core processor (Max. 2.7 GHz + 2.3 GHz + 1.9 GHz)

* ممکن است متناسب با بازار و اپراتور متفاوت باشد

حافظه

8GB RAM (LPDDR4X), 128GB/512GB

+ MicroSD slot (up to 512GB)

8GB/12GB RAM (LPDDR4X), 128GB/512GB/1TB

+ MicroSD slot (up to 512GB)

6GB/8GB RAM (LPDDR4X), 128GB/256GB
+ MicroSD slot (up to 512GB)

8GB + 

256GB

(No MicroSD)

* متناسب با بازار و اپراتور ممکن است متفاوت باشد

* به دلیل ذخیره سیستم عامل و نرم افزارهای مورد استفاده در قابلیتهای گوشی، حافظه قابل دسترس برای کاربر کمتر از این مقدار خواهد بود. مقدار حافظه در دسترس کاربر بسته به اپراتور متفاوت بوده و ممکن است بعد از بروزرسانی نرم افزارها نیز تغییر کند.

سیم کارت

تک سیم: Nano SIM and one MicroSD slot (up to 512GB)

دو سیم (هیبرید): one Nano SIM and one Nano SIM or one MicroSD slot (up to 512GB)

* بسته به بازار و اپراتور ممکن است متفاوت باشد

* حافظه MicroSD بصورت مجزا فروخته میشود

تک سیم

باتری[1]

3,400mAh (typical)

4,100mAh (typical)

3,100mAh (typical)

4,500mAh (typical)

شارژ سریع در حالت سیمی و بیسیم

سرعت شارژ بالاتر با حالت شارژ سریع 2.0

اشتراک شارژ بیسیم[2]

 

* شارژ سیمی سازگار با QC2.0 و AFC

* شارژ بیسیم سازگار با WPC و PMA

* ممکن است متناسب با بازار و اپراتور متفاوت باشد

شارژ فوق سریع سازگار با QC2.0 و AFC و PD3.0

شارژ سریع در حالت سیمی و بیسیم

سرعت شارژ بالاتر با حالت شارژ سریع 2.0

اشتراک شارژ بیسیم

 

 

سیستم عامل

اندروید 9.0 (پای)

شبکه

Enhanced 4×4 MIMO, Up to 7CA, LAA, LTE Cat.20
– 2.0Gbps download, 150Mbps Upload

* ممکن است متناسب با بازار و اپراتور متفاوت باشد

Enhanced 4×4 MIMO, Up to 7CA, LAA, LTE Cat.20

– 2.0Gbps download, 150Mbps Upload + None Standalone (NSA), Sub6 / mmWave (28G, 39G)

* ممکن است متناسب با بازار و اپراتور متفاوت باشد

اتصال

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax (2.4/5GHz), VHT80 MU-MIMO, 1024QAM

– 1.2Gbps Download / 1.2Gbps Upload

* ممکن است متناسب با بازار و اپراتور متفاوت باشد

Bluetooth® v 5.0, ANT+, USB Type-C, NFC, Location (GPS, Galileo*, Glonass, BeiDou*)

* پوشش Galileo و BeiDuo ممکن است محدود باشد

پرداخت

NFC, MST

* ممکن است متناسب با بازار و اپراتور متفاوت باشد

حسگرها

شتاب سنج، ارتفاع سنج، حسگر  اولتراسونیک اثر انگشت، حسگر ژیرو، حسگر ژئومغناطیسی، حسگر هال، حسگر ضربان قلب، حسگر مجاورت، حسگر نور RGB

شتاب سنج، ارتفاع سنج، حسگر   اثر انگشت اولترا سونیک، حسگر ژیرو، حسگر ژئومغناطیسی، حسگر هال، حسگر ضربان قلب، حسگر مجاورت، حسگر نور RGB

تایید هویت

نوع قفل: رمز عبور، پین، الگو، کشیدن انگشت روی صفحه

نوع قفل بیومتریک: اثر انگشت، چهره

صدا

بلندگوهای استریوی AKG

صدای فراگیر با فناوری Dolby Atmos (Dolby Digital, Dolby Digital Plus included)

 

فرمتهای صوتی:

MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, DSF, DFF, APE

ویدیو

MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

 

 



[1] مقدار معمول در شرایط آزمایشگاهی طرف ثالث به دست آمده است. ظرفیت اندازه گیری شده (حداقل) کمتر از این مقدار است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوی مصرف و عوامل دیگر ممکن است متفاوت باشد. برای اطلاعات بیشتر لطفا به www.samsung.com مراجعه کنید.

[2] اشتراک شارژ بیسیم محدود به سامسونگ یا برندهای دیگر گوشی هوشمند با شارژ بیسیم WPC Qi مانند گوشیهای گلکسی S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge, S6 Active, S6 edge+, Note9, Note8, Note FE, Note5 و ابزارهای پوشیدنی مانند Galaxy Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch (46/42mm),  و  Galaxy Budsاست. این قابلیت ممکن است با وجود برخی تجهیزات جانبی، کاورها، یا دستگاههای برندهای دیگر کار نکند. بسته به محیط و اپراتور شما ممکن است بر آنتن دهی یا خدمات دادهای تاثیر بگذارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.