تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 22, 2019
11:40 جمعه، 3ام اسفندماه 1397
کد خبر: 97874

دیجی‌کالا تنها شد؛ سرنوشت بامیلو در هاله‌ای از ابهام

 
فروشگاه اینترنتی بامیلو خبر از تعدیل نیرو و تغییر زمینه کاری خود داده است.
 
روابط عمومی این شرکت در اطلاعیه‌ای دلیل این تصمیم را تغییرات در بازار ایران اعلام کرده است. این فروشگاه اینترنتی در این اطلاعیه تاکید کرده که تصمیم دارد روی بخش‌های کلیدی‌تری از بازار خورده فروشی متمرکز شود؛ اما به صورت شفاف این حوزه‌های کاری جدید در بازار مصرفی را اعلام نکرده است.
 
به دنبال این تصمیم هم این فروشگاه مجبور به کوچک کردن و حذف برخی از قسمت‌های کم تقاضاتر خود شده است. در این اطلاعیه با اشاره به این موضوع اعلام شده است:‌ «برای تداوم فعالیت پایدار در بازار ایران، ناچار به اتمام همکاری با تعدادی از نیروهای توانمند خود هستیم و از اول اسفندماه ۱۳۹۷ با تیم کوچکتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.» همچنین براساس تصمیمات جدید تعداد زیادی از کارمندان در بامیلو، به دیگر شرکت‌های وابسته منتقل خواهند شد و دیگر همکاران این فروشگاه نیز در فهرست مشاغل احتمالی آینده در اولویت قرار می‌گیرند.
 
روز گذشته نیز خبرهایی در خصوص قطع همکاری پشتون پورپزشک مدیرعامل بامیلو و چند نفر از مدیران ارشد آن منتشر شد؛ اما به صورت رسمی بامیلو این جدایی را تاکید نکرد. حالا اطلاعیه بامیلو در خصوص تغییر زمینه کاری و تعدیل نیرو می‌تواند تایید ضمنی این خبرها باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.