اپراتورها

تلفن همراه

February 27, 2019
9:54 چهارشنبه، 8ام اسفندماه 1397
کد خبر: 97988

نمایشگاه ورزش، سلامت و صنایع و تجهیزات وابسته با حمایت ایرانسل افتتاح شد

نمایشگاه ورزش، سلامت و صنایع و تجهیزات وابسته با حمایت ایرانسل در جزیره کیش برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نمایشگاه ورزش، سلامت و صنایع و تجهیزات وابسته از امروز 6  اسفند در جزیره کیش آغاز شده و تا 10 اسفند ادامه دارد. ایرانسل علاوه‌بر حمایت از نمایشگاه در غرفه‌ای به همکاری‌های خود با لالیگا و معرفی خدمات و محصولاتش در حوزه فوتبال پرداخته است.
 
ایرانسل در این نمایشگاه محصولاتی نظیر شبکه «لنز اسپرت»، برنامه «رابونا»، برنامه «مدال»، برنامه «فینگر فوت»، برنامه «دیرین بال» و برنامه «جایگاه ویژه» را معرفی کرده است.
 
همچنین در راستای تفاهم نامه‌ای که ایرانسل با سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، امضا کرده از طریق محصولات خود محتواهای ویدیویی با کیفیت و اختصاصی لالیگا را در دسترس عموم قرار داده است. همینطور در جهت بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در راستای استعدادیابی نوجوانان دور جدید کمپین‌های استعدادیابی خود را نیز آغاز کرد.
 
چهارمین کمپ استعدادیابی ایرانسل و لالیگا از 30 بهمن تا 2 اسفند زیر نظر مربیان و سفیران لالیگا با ارائه مدرک رسمی  لالیگا برگزار شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.