بازار سرمایه

باMWC19: معرفی گوگل بعدی به کمک پلتفرم 4YFN

4yfn-by-Dan-Taylor-Heisenberg-Media.jpg

 

در جریان برگزاری بزرگترین گردهمایی موبایلی جهان پلتفرم استارت‌آپی گنگره جهانی تلفن همراه با نام 4YFN یا «4 سال پس از این» راه‌اندازی شد و هدف از آن آشنایی بیشتر استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران و متخصصان حوزه مربوطه بود.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) پلتفرم 4YFN که در اصل یک نمایشگاه جانبی در کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2019) بود در قالب پلتفرم کسب و کار به استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران، شرکت‌های بزرگ و سازمان‌ها امکان داد تا فرصت‌ها و ایده‌های خود را رای تاسیس نسل جدید شرکت‌های مدرن و پیشرفته ارایه دهند.

طبق آخرین گزارش منتشر شده، در نمایشگاه موبایلی امسال بیش از 600 استارت‌آپ در پلتفرم 4YFN حضور داشتند که البته باید توجه داشت پروژه مذکور در سال 2014 میلادی فعالیت خود را با 20 استارت‌آپ آغاز کرد.

«پییر دوران» مدیر پروژه 4YFN در کنگره جهانی تلفن همراه گفت: «این پلتفرم در اصل مکانی است که استارت‌آپ‌ها قبل از شکل‌گیری در آینده می‌توانند به آن مراجعه کنند. به بیان ساده‌تر می‌توان گفت قبل از آنکه گوگل‌های جدید به گوگل تبدیل شوند این مکان شرایط رشد آنها را فراهم می‌کند».

او همچنین توضیح داد: «این فضا نه تنها مرکزی برای حضور کسب و کار شما محسوب می‌شود، بلکه پلتفرم جامعی را در اختیارتان می‌گذارد تا در مورد چگونگی پیشبرد اهداف خود و ورود محصولات جدید به بازار تصمیم بگیرید. اینجا مکانی است که شرکت‌ها می‌توانند در آن فناوری‌ها و بازارهای تجاری مورد نیاز خود را پیدا کنند و سرمایه‌گذاران می‌توانند بهترین فرصت‌ها را برای حضور خود بیابند».

مدیر پروژه 4YFN اعلام کرد امسال در کنگره جهانی تلفن همراه بیش از 21 هزار نفر از این پلتفرم دیدن کردند. او گفت: «ایده‌های چالش برانگیز، فناوری‌های جالب و طرح‌های اولیه می‌توانند در این پلتفرم به یک پروژه کاربردی و بزرگ برای رشد و توسعه هرچه بیشتر تبدیل شوند».

 


​​