اپلیکیشن

بازار سرمایه

تحلیل بازار

فناوری

لبه تکنولوژی

March 2, 2019
2:42 شنبه، 11ام اسفندماه 1397
کد خبر: 98042

باMWC19: معرفی گوگل بعدی به کمک پلتفرم 4YFN

4yfn-by-Dan-Taylor-Heisenberg-Media.jpg

 

در جریان برگزاری بزرگترین گردهمایی موبایلی جهان پلتفرم استارت‌آپی گنگره جهانی تلفن همراه با نام 4YFN یا «4 سال پس از این» راه‌اندازی شد و هدف از آن آشنایی بیشتر استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران و متخصصان حوزه مربوطه بود.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) پلتفرم 4YFN که در اصل یک نمایشگاه جانبی در کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2019) بود در قالب پلتفرم کسب و کار به استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران، شرکت‌های بزرگ و سازمان‌ها امکان داد تا فرصت‌ها و ایده‌های خود را رای تاسیس نسل جدید شرکت‌های مدرن و پیشرفته ارایه دهند.

طبق آخرین گزارش منتشر شده، در نمایشگاه موبایلی امسال بیش از 600 استارت‌آپ در پلتفرم 4YFN حضور داشتند که البته باید توجه داشت پروژه مذکور در سال 2014 میلادی فعالیت خود را با 20 استارت‌آپ آغاز کرد.

«پییر دوران» مدیر پروژه 4YFN در کنگره جهانی تلفن همراه گفت: «این پلتفرم در اصل مکانی است که استارت‌آپ‌ها قبل از شکل‌گیری در آینده می‌توانند به آن مراجعه کنند. به بیان ساده‌تر می‌توان گفت قبل از آنکه گوگل‌های جدید به گوگل تبدیل شوند این مکان شرایط رشد آنها را فراهم می‌کند».

او همچنین توضیح داد: «این فضا نه تنها مرکزی برای حضور کسب و کار شما محسوب می‌شود، بلکه پلتفرم جامعی را در اختیارتان می‌گذارد تا در مورد چگونگی پیشبرد اهداف خود و ورود محصولات جدید به بازار تصمیم بگیرید. اینجا مکانی است که شرکت‌ها می‌توانند در آن فناوری‌ها و بازارهای تجاری مورد نیاز خود را پیدا کنند و سرمایه‌گذاران می‌توانند بهترین فرصت‌ها را برای حضور خود بیابند».

مدیر پروژه 4YFN اعلام کرد امسال در کنگره جهانی تلفن همراه بیش از 21 هزار نفر از این پلتفرم دیدن کردند. او گفت: «ایده‌های چالش برانگیز، فناوری‌های جالب و طرح‌های اولیه می‌توانند در این پلتفرم به یک پروژه کاربردی و بزرگ برای رشد و توسعه هرچه بیشتر تبدیل شوند».

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.