تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

March 2, 2019
18:48 شنبه، 11ام اسفندماه 1397
کد خبر: 98061

آغاز تولید قاب تاشو برای گوشی های تاشو

به دنبال رونمایی از گوشی های دارای نمایشگر تاشو و برنامه ریزی شرکت هایی مانند اپل برای تولید آیفون های تاشو، تولید قاب های خاص این گوشی ها هم آغاز شده است.
به گزارش ورج، شرکت اشپیگن یکی از اولین شرکت هایی است که قاب گوشی تاشو را در دستور کار خود قرار داده و سه محصول سازگار با گوشی تاشوی فولد سامسونگ را عرضه کرده است.
 
قاب های یادشده همگی طراحی مشابهی دارند و قاب جلویی آنها حافظ حاشیه های بالایی و پایینی دو نمایشگر گالکسی فولد در زمان تاشدن است. همچنین یک بریدگی کوچک برای دسترسی به دوربین سه گانه سامسونگ فولد در نظر گرفته شده است.
 
این قاب ها در سه مدل به نام های Tough Armor،  Ultra Hybridو  Thin Fit عرضه شده اند که تفاوت اصلی آنها در میزان استحکام و ضخامتشان است. قیمت تمامی این قاب ها نیز در حدود ۲۰ دلار است و عمدتا از پلاستیک و مواد سیلیکونی مانند پی سی، تی پی یو و پی یو تولید شده اند.
 
یک شرکت دیگر به نام زاگ نیز در حال تولید قاب برای گوشی های تاشو است ولی هنوز تولیدات خود را عرضه نکرده است. سامسونگ می گوید نمایشگرهای گالکسی فولد تا ۲۰۰ هزار بار قابل تاشدن هستند و باید دید آیا قاب های تولیدی شرکت های تجاری نیز تا این حد قابل استفاده بوده و دارای انعطاف هستند یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.