اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

March 10, 2019
10:39 یکشنبه، 19ام اسفندماه 1397
کد خبر: 98182

سرپرست رایتل می‌گوید در 30 روز اول انتصابش، این شرکت موفق به رشد 200درصدی ارائه خدمات به بیمه شدگان و افزایش 20 درصدی شبکه شده است

 
پس از گذشت حدود یک ماه از انتصاب سعید کریم زاده بعنوان سرپرست شرکت رایتل، وب سایت رسمی این شرکت با انتشار خبری با عنوان "گزارش عملکرد 30 روزه رایتل" که برای نخستین بار منشر می‌شود از رشد 200درصدی ارائه خدمات به بیمه شدگان تأمین اجتماعی و  افزایش 20 درصدی شبکه رایتل به نقل از سرپرست این شرکت طی یک ماه اخیر خبر داد.
 
Rightel_Operator_Company_Logo.png
 
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی رایتل، سعید کریم زاده عضو هیأت مدیره و سرپرست مدیریت عامل این شرکت، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد رایتل در ارائه خدمات به مشتریان و جذب مخاطبان جدید با تمرکز بر ارائه خدمات نوین ارتباطی،گفت: با تمرکز بر تداوم ارائه خدمات بهتر و مقرون به صرفه به بیمه شدگان تأمین اجتماعی، طرح جامع تأمین اجتماعی در بهمن ماه سال جاری با شتاب بیشتری به روز رسانی و اجرا شد که با افزایش ظرفیت‌های خدمت‌رسانی با 200 درصد رشد توزیع سیم‌کارت به بیمه شدگان تأمین اجتماعی مواجه بودیم که این موضوع می‌تواند گام مهمی برای سامان بخشی به خدمات نوین شرکت باشد.
 
سرپرست مدیریت عامل رایتل افزود: راه‌ اندازی سامانه کد دستوری #1420* برای سازمان تأمین اجتماعی جهت سرویس‌های نوبت دهی بیمه، استعلام، خدمات و … از دیگر اقداماتی بود که توسط شرکت رایتل در بهمن ماه صورت گرفت.
 
وی همچنین با اعلام خبر افزایش ظرفیت شبکه رایتل گفت: اجرای پروژه راه اندازیCore  سایت دوم شرکت رایتل پس از 1.5 سال توقف، در بهمن ماه به سرانجام رسید، به طوری که بدون صرف هزینه در مدت زمان 20 روز کاری، Core سایت مستقر در استان اصفهان راه اندازی و 20 درصد ظرفیت شبکه رایتل به میزان 100 ترابایت افزایش یافت. لازم به توضیح است از این پس استان‌های اصفهان، سمنان، هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، قزوین، سیستان و بلوچستان و یزد از این مرکز سرویس می‌گیرند و راه اندازی این پروژه از منظر افزایش ظرفیت خدمات شرکت بسیار حائز اهمیت است.
 
گفتنی است، طرح جایزه بزرگ رایتل نیز با اهدای یک دستگاه آپارتمان به ارزش یک میلیارد تومان برای تمام هموطنانی که از سیم کارت رایتل استفاده می‌کنند در بهمن ماه آغاز شده و مراسم قرعه کشی اهدای این جایزه ویژه نیز در نیمه شعبان برگزار خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.