تبلت

تلفن همراه

March 10, 2019
14:20 یکشنبه، 19ام اسفندماه 1397
کد خبر: 98196

آیپدهای جدید یا قدیم؟

این طور که به نظر می‌رسد اپل قصد دارد نسل جدید تبلت‌های آیپد مدل ۲۰۱۹ را با همان قابلیت و طراحی‌های گذشته تولید و عرضه کند.
 
آی‌پدهای اپل که همواره یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تبلت‌های جهان به شمار می‌روند، هرساله همچون بسیاری دیگر از محصولات این شرکت به‌روزرسانی شده و مدل‌های جدیدی که از آنها معرفی و رونمایی می‌شود، جایگزین مدل‌های قبلی و قدیمی تر می‌شود.
 
حالا بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب سایت the verge، آی‌پد های جدید مدل سال ۲۰۱۹ میلادی شامل تغییر و تحولات خاص و قابل توجهی نسبت به مدل‌های پیشین این محصولات نخواهند شد و به نظر می‌رسد که حداقل برای یک سال دیگر نیز باید قابلیت تاچ آی‌دی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری را در این محصولات شاهد باشیم.
 
بر اساس گزارشی که در نشریه ژاپنی مک اوتارا آمده است، آی‌پدهای مدل ۲۰۱۹ تفاوت چندانی نسبت به مدل‌های فعلی و کنونی این محصول نخواهد داشت بجز اینکه احتمالاً سایز و اندازه آن اندکی بزرگ‌تر از قبل شده و از ۹.۷ اینچ به ۱۰ یا ۱۰.۲ اینچ تغییر و افزایش اندازه پیدا خواهد کرد.
 
لازم به ذکر است که این قضیه در مورد آی‌پدهای مینی نیز صدق خواهد کرد و کاربران نباید توقع تغییرات چندانی از مدل‌های جدید را داشته باشند.
 
به همین سبب بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران برآورد کرده‌اند که تبلت‌های آی‌پد اپل تحت تأثیر عدم وجود تغییرات خاص افزایش قیمت قابل توجهی را نیز تجربه نخواهند کرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.